09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

مراقبت از سالمندان

مراقبت از سالمندان

با توجه به این که امروزه تعداد افراد سالمند بیشتر از افراد جوان است، باید خدمات بسیاری در زمینه مراقبت از سالمندان صورت گیرد. سالمندان گنجینه ای هستند که باید از آن به خوبی نگهداری گردد. برخی از افراد بزرگان خود را به خانه سالمندان می برند. درست است که خانه سالمندان مکانی مناسب برای نگهداری از عزیزان شما می باشد ولی حضور آن ها در خانه به شما دلگرمی داده و آرامش بیشتری نیز به آن ها می بخشد. شرکت پرستاری تیک شهر می تواند زمینه آرامش را برای شما و عزیزانتان را به ارمغان بیاورد.

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

مراقبت از سالمندان در منزل

کهنسالی واقعیتی است که نمی توان از آن فرار کرد. همه ما یک روز به دوره سالمندی می رسیم و نیاز به مراقبت و رسیدگی داریم. بنابراین امروزه باید از پدر و مادر خود به خوبی مراقبت کنیم تا کودکانمان از ما یاد بگیرند. در برخی شرایط نگهداری سالمندان در محیط بیمارستان امکان پذیر نیست و باید از آن ها در خانه نگهداری کرد. اگر قصد نگهداری از عزیزان خود در خانه خود هستید می توانید از خدمات پرستار در منزل کمک بگیرید. پرستاران منزل با عشق و محبت در کنار شما از عزیزانتان مراقبت خواهند کرد.

ویژگی های پرستار سالمند

در هنگام استخدام بهترین پرستار سالمند باید ویژگی های آن ها را مورد توجه قرار دهید. از جمله این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

ایجاد محیطی امن و آرام از جمله مهم ترین ویژگی های پرستار سالمند می باشد.

تجربه و تخصص آن ها در زمینه پرستاری کمک می کند تا عزیزانتان سریع تر سلامت خود را بازیابند.

یک پرستار حرفه ای به خوبی با رژیم غذایی سالمند آشنا بوده و مناسب ترین غذا را برای آن ها تهیه می کند.

هم صحبتی و همدلی با سالمند از جمله ویژگی های یک پرستار خوب به شمار می رود.

این افراد به سالمند شما کمک می کنند تا کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهند.

کنترل فشار خون، قند خون و سایر علائم حیاتی نیز در لیست وظایف پرستار سالمند قرار دارد.

مراقبت از سالمندان

مراقبت 24 ساعته از سالمند

شرایط جسمانی برخی از سالمندان به گونه ای است که نیاز به مراقبت 24 ساعته دارند. استخدام پرستار شبانه روزی باعث می شود که شما به کارهای شخصی خود رسیدگی کرده و زمان بیشتری برای استراحت داشته باشید. از طرفی با این کار عزیزان شما با آرامش و سلامت بیشتری شب خود را روز می کنند. برای حضور پرستار شبانه روزی در منزل تنها کافیست با شرکت پرستاری تیک شهر تماس حاصل نمایید.

شرایط مراقبت از سالمندان

فراهم کردن شرایط مناسب برای سالمندان یکی از وظایف مهم پرستار به شمار می رود. در ادامه به شما می گوییم که چگونه بهترین شرایط را برای سالمندان رقم بزنید:

به صورت مرتب ملحفه ها را تعویض کنید تا گرد و غبار و آلودگی باعث به خطر افتادن سلامتی سالمند نشود.

وسایل و مبلمان خانه را به گونه ای چیدمان کنید که مانعی در مسیر حرکت سالمند نباشد.

از محکم بودن نرده های پله مطمئن شوید زیرا سالمندان برای بالا و پایین رفتن از پله از نرده ها کمک می گیرند.

ارتفاع تخت خواب باید متناسب با قد سالمند باشد تا خطری آن ها را تهدید نکند.

نحوه مصرف داروها را به خوبی دانسته و در زمان مناسب آن را به سالمند بدهید.

از مشکلات و امراض سالمند مطلع شوید تا بتوانید کمک های اولیه را به آن ها ارائه دهید.

اطلاع از رژیم غذایی سالمند نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

دستمزد مراقبت از سالمندان چقدر است؟

دستمزد و هزینه پرستاری از سالمند به وضعیت جسمانی سالمند بستگی دارد. برخی از سالمندان از نظر جسمانی در سلامت کامل به سر می برند و رسیدگی و مراقبت از آن ها راحت تر است. در این صورت هزینه نگهداری از سالمند پایین تر است. ولی برخی از سالمندان توانایی جسمانی پایینی دارند و نمی توانند از پس کارهای روزانه خود بربیایند. پرستاری از این افراد دستمزد بیشتری می طلبد. شرکت پرستاری تیک شهر ابتدا شرایط جسمانی و وضعیت سالمند را مورد بررسی قرار می دهد و سپس هزینه را به صورت شفاف به مشتریان اعلام می کند.

نحوه رفتار با سالمند

مراقبت از سالمندان تنها به سلامت جسمانی آن ها مرتبط نیست. بلکه پرستاران باید از نظر روحی نیز سالمندان را در شرایط خوبی قرار دهند. یک پرستار خوب می داند که سالمند شرایط حساسی دارد و باید با آن ها با صبر و مهربانی رفتار کرد. هر گونه تندخویی و یا بی حوصلگی از سوی پرستار می تواند وضعیت روحی و جسمی سالمند را بدتر کند. در نتیجه در هنگام استخدام سالمند باید رفتار و منش آن ها را نیز مورد بررسی قرار دهید.

تجربه و تخصص پرستار سالمند

اگر پرستاران اعزامی تجربه و تخصص لازم در زمینه مراقبت از سالمندان را داشته باشند به خوبی می توانند از عزیزان شما مراقبت کنند. در این صورت نیازی نیست که وظایف و مسئولیت های آن ها را متذکر شوید. بنابراین تا جای امکان برای عزیزان خود پرستارانی حرفه ای و باتجربه استخدام کنید. شرکت های پرستاری تیک شهر بهترین و مجرب ترین پرستاران را برای مشتریان خود اعزام می کنند.

مراقبت از سالمندان با تیک شهر

اگر شما در مورد بهترین شرکت پرستاری در تهران تحقیق کرده باشید می دانید که تیک شهر یکی از بهترین و معتبرترین شرکت پرستاری در شهر تهران می باشد. پرستاران این شرکت رفتاری حرفه ای دارند و در کار خود بسیار ماهر هستند. همچنین وظیفه شناسی، تجربه کاری، اعتبار و مهربانی از جمله بارزترین ویژگی های پرستاران تیک شهر به شمار می رود. اگر شما نیز به سلامت و آرامش عزیزان خود اهمیت می دهید، شرکت پرستاری تیک شهر بهترین و معتمدترین پرستاران خود را برای مراقبت از سالمندان شما اعزام می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست پرستار تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا