09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

اعزام سرم تراپی

ترس از تزریق در وجود بسیاری از ما وجود دارد. این ترس با مشاهده محیط بیمارستان و دستگاه های موجود در آن تشدید می گردد. به همین دلیل انجام تزریق آمپول در منزل مورد استقبال بسیاری افراد قرار گرفته است. سرم تراپی در منزل انواع مختلفی دارد و به روش های مختلفی انجام می شود. حال این سوال پیش می آید که آیا سرم تراپی نیاز به تخصص دارد؟ سرم تراپی به صورت مستقیم با سلامت شما در ارتباط است و هر گونه خطا می تواند سلامتی شما را با مشکل روبرو کند. به همین دلیل برای این کار باید حتما از افراد ماهر و حرفه ای کمک بگیرید.

سرم تراپی در منزل در تهران

سرم تراپی یکی از سریع ترین و بهترین روش برای تغذیه و تامین مواد معدنی مورد نیاز برای بدن است. زیرا سرم روده و دستگاه گوارش را دور زده و به صورت مستقیم دارو را وارد بافت ها می کند. به همین دلیل سرعت جذب مواد معدنی از طریق سرم بیشتر است. ولی مراجعه به مراکز درمانی برای تزریق سرم خصوصا برای بیماران و سالمندان امکان پذیر نیست. خدمات سرم تراپی در منزل در تهران شما را از ترافیک های سنگین تهران نجات داده و کار را برای عزیزانتان راحت می کند. بنابراین برای تامین مایعات و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن از خدمات سرم تراپی در خانه استفاده کنید.

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

هزینه سرم تراپی در منزل

انجام سرم تراپی برای بسیاری از افراد که از نظر جسمی دچار مشکل هستند الزامی بوده و می بایست در هفته چندین مرتبه انجام شود. سرم تراپی از جمله خدماتی است که نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد. از طرفی این خدمات باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. زیرا در صورت تزریق غیر اصولی بیمار عوارضی همچون کبودی، عفونت، آسیب دیواره های رگ و … را تجربه می کند. به همین منظور شما باید بهترین شرکت پرستاری را بر اساس کیفیت خدمات انتخاب کنید. شرکت پرستاری تیک شهر از جمله شرکت هایی است که علاوه بر ارائه بهترین خدمات پرستاری منصفانه ترین هزینه ها را دریافت می کند.

سرم تراپی کودکان در منزل

تزریقات در منزل برای کودکان نیازمند دقت و توجه بالایی می باشد. علاوه بر آن پرستار باید بتواند با کودک ارتباط مناسبی برقرار کند. تزریق وریدی در منزل برای کودکان باید با قواعد خاص خود صورت گیرد. زیرا کودکان رگ های حساس و ظریفی دارند و از مشاهده سوزن می ترسند. بنابراین پرستار باید با بازی و سرگرمی پروسه سرم تراپی را انجام دهند. شرکت پرستاری تیک شهر از پرستارانی دلسوز و مهربان برای این کار استفاده می کند.

سرم تراپی سالمندان در منزل

سرم تراپی یا تزریق وریدی یکی از روش های درمان برای تزریق دارو درون رگ ها می باشد. در این حالت سرم به صورت مستقیم وارد رگ ها شده و تاثیر خود را می گذارد. ولی با توجه به ظریف و حساس بودن رگ سالمندان بهتر است که این کار توسط یک متخصص انجام گیرد. سرم تراپی در منزل می تواند بهبودی را به سالمندان هدیه دهد و زندگی راحت تری را برای آن ها رقم بزند.

سرم تراپی بانوان در منزل

بسیاری از بانوان در شرایط خاص همچون بارداری نیاز به سرم تراپی دارند. خروج از خانه برای این افراد سخت است و انجام تزریقات در منزل بهترین گزینه به شمار می رود. برای انجام تزریقات برای خانم ها بهتر است از پرستاران خانم کمک گرفت. در این صورت بانوی خانه احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. شرکت پرستاری تیک شهر انواع پرستاران را استخدام کرده است تا اعزام نیرو به دلخواه مشتری باشد.

تزریق شبانه روزی سرم در منزل

بسیاری از بیماران با مشکل گوارش مواجعه هستند و برای تغذیه نیاز به سرم تراپی دارند. ولی مراجعه به مراکز درمانی برای هر فردی امکان پذیر نیست. از طرفی تزریق سرم زمان زیادی از بیمار و اطرافیانش می گیرد. به همین دلیل تزریق در منزل برای بیمار بسیار ارزشمند است. تزریق شبانه روزی یکی از امتیازاتی است که شرکت پرستاری تیک شهر به همشهریان خود ارائه می دهد. در این صورت بیمار در هر ساعت از شبانه روز می تواند از این خدمات بهره مند شوند.

درخواست تزریق سرم در منزل

با دریافت خدمات سرم تراپی در منزل دیگر نیازی نیست که عزیزان خود را به مراکز درمانی و بیمارستان ها ببرید. خدمات تزریق وریدی در تهران از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. همچنین با توجه به این که بسیاری از افراد از تزریق هراس دارند، مراجعه به مراکز درمانی برای آن ها بسیار سخت می باشد. بنابراین سرم تراپی در خانه می تواند آن ها را از ترس تزریق نجات دهد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که با سرم درمانی مشکل داشته و یا امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارید با تیک شهر تماس بگیرید. این شرکت پرستاری بهترین نیروهای خود را برای انجام تزریقات به خانه شما اعزام خواهد کرد.

تزریق سرم در منزل چگونه انجام می شود؟

سرم ها انواع مختلفی دارند و باید برای تزریق هر کدام روش خاصی را در نظر گرفت. به همین دلیل باید سرم تراپی توسط پرستاران مجرب و ماهر انجام شود. خدمات پرستار در منزل تیک شهر همه ساعته و به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

سرم تراپی در منزل با تیک شهر

تیک شهر یکی از بهترین پلتفرم های درمانی است که خدمات مراقبتی و پرستاری را به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت تمامی اهداف خود را بر روی رفاه همشهریان و جلب رضایت آن ها تنظیم کرده است. بنابراین می توانید از کیفیت خدمات سرم تراپی این شرکت مطمئن باشید. همچنین شما با استفاده از خدمات این شرکت نیازی به جابجایی بیماران و سالمندان خود برای انجام سرم تراپی و یا تزریقات ندارد و تنها کافیست با تیک شهر تماس بگیرید تا این پروسه در منزل شما و توسط حرفه ای ترین پرستار انجام شود.

اگر قصد درخواست نیروی پرستار برای فرزند، سالمند و ... خود دارید همین الان شماره تلفن خود را وارد کنید

پیمایش به بالا