09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

گاواژ در منزل

گاواژ در منزل

سلامتی یکی از نعمت هایی است که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند. بسیاری از ما حتی از مصرف غذا به صورت مستقیم نیز غافل هستند. گاواژ در منزل یکی از خدمات پزشکی است که برای بیماران تجویز می گردد. این بیماران به صورت طبیعی نمی توانند غذا و دارو را وارد معده خود کنند.

در روش سونداژ معده فرد به بیماری گوارشی مبتلا بوده و به جای بلع غذا از طریق دهان، ورودی ها از لوله های نصب شده در معده انجام می شود. اگر عزیزان شما نیز مشکل در بلع از طریق دهان را دارند با تیک شهر تماس بگیرید. این شرکت خدمات مختلفی ارائه می دهد و از جمله آن می توان به کشیدن بخیه در منزل اشاره کرد.

لطفا جهت گاواژ در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

گاواژ چیست؟

گاواژ در واقع لوله ای است که اغلب از طریق بینی وارد معده می شود. این لوله از جنس پلاستیک بوده و بسیار نرم و منعطف است. این کار کاملا تخصصی است و مواد غذایی از طریق آن به بدن تزریق می گردد. گاواژ معده را با نام سونداژ و یا لوله گذاری معده نیز می شناسند. برای نصب لوله در معده باید از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

گاواژ در منزل در تهران

برخی از بیماری ها و حوادث حتی در سنین پایین زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در این دوران شما نیازی ندارید که بیمار خود را در بیمارستان بستری کنید. زیرا بستری کردن بیمارستان از نظر روحی بیمار را دچار مشکلات روحی و روانی می کند. برای گاواژ در منزل تنها لوله گذاری معده کافی نیست. بلکه اطرافیان بیمار باید بتوانند نحوه استفاده از این لوله ها را بلد باشند. پرستاران تیک شهر افرادی صبور و خوش برخورد هستند و نحوه تزریق دارو و مواد غذایی از طریق لوله را به همراه بیمار به خوبی آموزش می دهند.

گاواژ در منزل

چه افرادی نیاز به گاواژ دارند؟

افرادی که در بلع مشکل دارند اولین گزینه برای دریافت گاواژ هستند.

برخی از افراد پس از بی هوشی نیازمند کارگذاری لوله معده می باشد.

عدم دریافت کالری از طریق دهان افراد را ناچار به کارگذاری لوله در منزل می کند.

این سه گروه به دلایل مختلفی نمی توانند هر مایعات و یا مواد غذایی را به صورت مستقیم وارد معده خود کنند. گاواژ در این مواقع به یاری افراد شتافته و شکل تامین مواد غذایی را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: شرکت اعزام پرستار

هزینه گاواژ در منزل

معمولا پرستاران لوله های گاواژ را خود تهیه می کنند تا از کیفیت آن مطمئن شوند. بنابراین نرخ گاواژ به متراژ لوله و نوع آن، دستمزد پزشک، شرایط بیمار و هزینه تردد بستگی دارد.

شما برای سونداژ در بیمارستان باید هزینه رفت و آمد و هزینه ویزیت را پرداخت کنید. با این اوصاف هزینه پرداختی بابت سونداژ معده در منزل نسبت به بیمارستان ها منصفانه تر می باشد. شرکت پرستاری تیک شهر لیست قیمت گاواژ در منزل را به شما اعلام خواهد کرد.

رعایت بهداشت در گاواژ در منزل

یکی از مهم ترین اصل در گاواژ در منزل رعایت استانداردها و اصول بهداشتی است. با توجه به این که لوله به صورت مستقیم وارد معده می گردد باید پیش از هر کاری لوله کاملا ضدعفونی گردد.

همچنین شستشو و ضدعفونی کردن دست ها نیز در هنگام نصب ازالزامی است. پرستار حرفه ای برای اطمینان از نصب صحیح و اصولی گاواژ مایعات و مواد غذایی را وارد معده می کند و نحوه ورود به معده را مورد بررسی قرار می دهد.

تعویض گاواژ در منزل

برای تعویض سونداژ معده باید به آرامی لوله را از معده خارج کنید. برای خارج کردن لوله باید دستکش بپوشید و اصول بهداشتی را نیز رعایت نمایید. اگر در هنگام تعویض لوله به راحتی از معده خارج نمی شود به هیچ عنوان به آن فشار نیاورید.

پس از خروج موفقیت آمیز لوله از معده با روش قبلی لوله را وارد معده کنید. تعویض گاواژ در منزل تضمین کننده راحتی و رفاه بیماران می باشد.

گاواژ در منزل برای بانوان

برای این که سطح رفاه بانوان افزایش یابد بهتر است که این کار توسط پرستار خانم انجام شود. نحوه سونداژ معده در خانم ها و آقایان تفاوتی ندارد. ولی با توجه به حساسیت بالای سیستم بدنی خانم ها لوله باید با دقت بسیار بالایی صورت گیرد.

پرستار در منزل تیک شهر دقت و وسواس بسیاری در گاواژ دارند و این کار را به صورت تخصصی انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست اعزام پرستار خانم تماس بگیرید.

نحوه گاواژ در منزل

پس از تهیه ابزارهای گاواژ و شستشوی لوله و دست ها باید بیمار را در حالت نشسته و یا نیمه نشسته قرار دهید.

به آرامی و اصولی لوله را وارد معده کنید و سپس وضعیت بیمار را بررسی نمایید تا از نصب صحیح مطمئن شوید.

ابتدا یک سرنگ را وارد گاواژ کرده و بکشید در صورت عدم نصب صحیح هیچ مایعاتی از معده خارج نمی شود.

همچنین مایعات و مواد غذایی را وارد معده کنید و نتیجه آن را مورد بررسی قرار دهید.

گاواژ در منزل

گاواژ در منزل شرق تهران

در صورتی که ساکن حکیمیه، رسالت، هفت حوض، تهرانپارس، فرجام، هنگام، تهران نو، اتابک، امام حسین، نارمک، استخر، افسریه، پیروزی، نیروی هوایی و … هستید به صورت شبانه روزی می توانید گاواژ در منزل را از تیک شهر درخواست کنید. این شرکت به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

گاواژ در منزل در شرکت پرستاری تیک شهر

تیک شهر از جمله شرکت های پرستاری است که از سوی وزارت بهداشت به صورت رسمی فعالیت می کند. این شرکت به صورت آنلاین پزشک و پرستار استخدام می کند تا همشهریان تهرانی بتوانند در هر شرایط و هر مکانی از خدمات این شرکت بهره مند شوند. گاواژ در منزل کار راحتی نیست و بدون تخصص و تجربه نمی توان آن را انجام داد. زیرا در صورت عدم نصب صحیح لوله در معده عوارض آن می تواند حتی جان بیمار را نیز به خطر بیاندازد. از این رو شرکت پرستاری تیک شهر بهترین پزشک و پرستار خود را برای این کار استخدام  پرستار در منزل می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا