09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

پرستاری از معلول در منزل

معلولین در دسته های مختلفی قرار می گیرند. برخی از افراد از نظر جسمی و برخی دیگر از روحی دچار مشکل هستند. پرستاری از معلول در منزل نیاز به تخصص و تجربه زیادی می باشد. در وهله اول پرستار باید نوع معلولیت فرد را شناسایی کرده و اطلاعات کاملی را در مورد معلولیت بدست بیاورد. در این حالت می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد. اگر شما نیز در زمینه پرستاری فعالیت می کنید و یا به دنبال پرستار در منزل برای مراقبت از عزیزان خود هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

پرستاری از کودکان معلول

کودکان یکی از مهم ترین اعضای جامعه هستند که رشد و نمو آن ها می تواند سلامت جامعه را تضمین کند. کودکان معلول نیز بخشی از این جامعه را شکل می دهند که باید به خوبی از آن ها مراقبت گردد. با توجه به این که مراقبت و نگهداری از کودکان معلول زمان بیشتری نیاز دارد، برخی از والدین نمی توانند زمان مناسبی را به این کار اختصاص دهند. بنابراین استخدام پرستار برای نگهداری از کودکان معلول بهترین گزینه به شمار می رود. شرکت پرستاری تیک شهر می تواند از کودکان شما با مهربانی کامل نگهداری کند.

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پرستاری از معلول در تهران

معلولیت مشکلی است که شهر و کشور نمی شناسد. در هر جامعه و شهری به دلایل مختلف کودکانی از نظر جسمی و یا ذهنی متولد می شوند. البته خوشبختانه امروزه آمار معلولین کاهش یافته است. در تهران مراکز متعددی برای نگهداری از کودکان وجود دارند که والدین می توانند فرزندان خود را به این مراکز بسپارند. ولی برخی از والدین به دلیل وابستگی عمیق به فرزندان خود تحمل دوریشان را ندارند و ترجیح می دهند که در کنار عزیزانشان زندگی کنند. برای این دسته از افراد بهتر است که از پرستار معلول استخدام نمایند. پرستاران معلول در این زمینه آموزش دیده اند و می توانند زمینه آسایش را برای آن ها فراهم کنند.

پرستاری از معلولین جسمی

معلولین جسمی همان طور که از نامشان مشخص است از نظر جسمی دچار نقص و مشکل می باشند. این افراد گاهی در حرکت مشکل دارند و برای انجام کارهای روزانه به کمک نیاز دارند. پرستار معلول جسمی در کنار این افراد است تا زندگی برای آن ها راحت تر شود. همچنین پرستاران حرفه ای از نظر روحی نیز به آن ها کمک می کنند و با ایجاد انگیزه در معلول زمینه را برای رشد فراهم خواهند کرد.

پرستاری از معلولین ذهنی

برخی از معلولین از نظر جسمی در سلامت کامل به سر می برند و از نظر دهنی دچار مشکل هستند. البته برخی از معلولین هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی دچار مشکل می باشند. نگهداری از معلولین ذهنی سخت تر است و نیاز به درایت و صبر بیشتری دارد. رفتار معلولین ذهنی پیشبینی نشده هستند و نیاز به مدیریت بالایی دارد. یک پرستار معلول می داند که چه رفتارهایی از خود نشان دهد تا ذهن معلول را راحت تر کند. شرکت پرستاری تیک شهر با استخدام بهترین پرستار خیال شما را بابت عزیزان شما راحت خواهند کرد.

هزینه پرستاری از معلول در منزل

با توجه به مسئولیت و سختی های پرستاری از معلول در منزل کمتر کسی این وظیفه سنگین را قبول می کند. به همین دلیل هزینه نگهداری معلول بیشتر از سایر افراد می باشد. همچنین مواردی همچون ساعات کاری، وضعیت معلول و … بر روی نرخ پرستاری تاثیر می گذارد. شرکت پرستاری تیک شهر لیستی از قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با این کار هزینه ها کاملا دقیق و شفاف می باشد.

استخدام پرستار معلول در منزل

اولین نکته ای که در پرستاری از معلول در منزل باید مورد توجه قرار دهید، نزدیکی و برقراری ارتباط صمیمانه پرستار با معلول می باشد. اگر پرستار قادر به برقراری ارتباط درست با معلول نباشد نمی تواند به خوبی از آن مراقبت کند. به عنوان مثال پرستار معلول ذهنی نباید با معلول همانند کودک رفتار نماید. زیرا با این کار معلول حس منفی دریافت کرده و رفتاری پرخاشگرانه نشان می دهد. بنابراین پرستار باید در کمال احترام و ادب با معلول رفتار کرده تا آرامش را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

تغذیه معلول در منزل

معمولا مراکز درمانی از غذاهای مخصوص برای معلولین استفاده می کنند. بنابراین برای پرستاری از معلول در منزل می بایست پرستار ابتدا اطلاعات کاملی درباره رفتار و عکس العمل های معلول بدست بیاورد. به عنوان مثال برخی از معلولین در هضم غذا مشکل دارند و باید از غذاهای میکس شده همچون سوپ استفاده کرد. همچنین این افراد اغلب قادر به صحبت کردن نیستند و نیازهای غذایی خود را با استفاده از رفتارهای خاص نشان می دهند. در نتیجه پرستاران معلولین یک فرد عادی نمی باشند و قدرت تفکر و هوش بالایی دارند.

پرستاری از معلول در منزل

ویژگی های مراقب معلول

پرستاری از معلول با تیک شهر

نگهداری از معلول شرایط و قوانین خود را دارد. هر فردی نمی تواند از معلولین به خوبی نگهداری کند و بتواند نیازهای آن ها را برطرف نمایند. در نتیجه پرستار معلول باید فردی آموزش دیده و ماهر باشد. شرکت پرستاری تیک شهر افرادی بسیار حرفه ای و ماهر در زمینه پرستاری از معلول در منزل را دارد و با رفتاری محترمانه زندگی را برای معلول راحت تر خواهد کرد. در نتیجه شما از طریق تماس تلفنی می توانید بهترین پرستار معلول را استخدام کنید.

اگر قصد درخواست نیروی پرستار برای فرزند، سالمند و ... خود دارید همین الان شماره تلفن خود را وارد کنید

پیمایش به بالا