09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

نگهداری از سالمندان

اگر سالمند شما برایتان اهمیت بسیاری دارد و نگران مراقبت از آن ها هستید، تیک شهر نزدیک ترین پرستار در منزل را برای شما اعزام می کند. مرکز نگهداری از سالمندان تیک شهر برای استخدام پرستاران خود دقت و وسواس بسیاری به خرج می دهد. به همین دلیل شما با اطمینان کامل می توانید نگهداری از سالمندان را به این افراد بسپارید. در ادامه سایر ویژگی های این شرکت در جهت مراقبت از سالمندان را به شما معرفی خواهیم کرد.

سالمند کیست و چگونه باید از آن مراقبت کرد؟

سالمند به افراد بالای 60 سال می گویند که توانایی جسمانی آن ها تحلیل یافته است. البته سن سالمندی در برخی افراد پایین تر و یا بالاتر بستگی به شرایط جسمانی فرد دارد. سالمند را نمی توان یک بیمار دانست بلکه فردی است که به دلیل روند طبیعی کهولت سن دچار برخی مشکلات از جمله آلزایمر، عدم توانایی در حرکت و … می شود. برای نگهداری و مراقبت از سالمندان می بایست ابتدا شرایط جسمی و روحی آن ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس خدمات لازم را به سالمند ارائه کنید.

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

نگهداری از سالمندان در منزل

سالمندی و کهولت سن یک امری طبیعی است که نمی توان جلوی آن را گرفت. ولی با برخی از مراقبت ها می توان میزان آسیب های آن را کاهش داد. اگر چه مراکز درمانی بتواند حال خوبی را برای سالمند شما رقم بزند ولی چیزی که به سالمند روحیه می دهد بودن در کنار خانواده و عزیزان می باشد. خانه محیطی امن و آرام برای سالمندان است که خاطرات شیرین زندگی را به یاد آن ها می آورد. همچنین با این کار شما نیز خیالتان بابت آسایش و وضعیت سالمند راحت خواهد شد. به طور کلی می توان گفت که نگهداری توسط پرستار سالمند در منزل یک معامله دو طرفه است که به نفع سالمند و اطرافیان می باشد.

ویژگی های پرستار مناسب برای سالمندان

مسئولیت پذیر بودن

دقیق و محتاط

متعهد و وفادار

منظم، مرتب و صبور

همراه و همدم بیمار

خدمات پرستاری از سالمند

نگهداری از سالمندان

شرایط نگهداری از سالمند

تمامی سالمندان ترجیح می دهند روزهای پایان عمر خود را در خانه خود سر کنند تا به خانه سالمندان برده شوند. بنابراین شما به عنوان فردی که سالمند دین زیادی به گردنتان دارد باید به نظر آن ها احترام گذاشته و سالمند را از خانه دور نکنید. استرس و نگرانی در سالمند وضعیت جسمانی آن ها را بدتر خواهد کرد. در نتیجه برای این که سالمند سریع تر بهبود یابد و یا وضعیت آن از این بدتر نشود، باید محیطی امین و آرام را برای آن ها فراهم آورد.

نگهداری 24 ساعته از سالمند

شرایط جسمانی برخی از سالمندان به گونه ای است که نه تنها روزها، بلکه شب ها نیز به مراقبت و نگهداری نیاز دارد. استخدام پرستار به صورت نیمه وقت شما را نیز درگیر نگهداری از سالمند کرده و از انجام کارهای دیگرتان باز می دارد. به همین جهت شما می توانید از خدمات پرستاری 24 ساعته استفاده کنید. پرستار شبانه روزی در خانه سالمندان زندگی کرده و نه تنها روزها بلکه شب ها نیز در اختیار آن ها می باشد. با این کار شما می توانید روزها با خیالی آسوده به کارهای خود رسیدگی کرده و شب ها خوابی راحت داشته باشید.

هزینه نگهداری از سالمندان

آیا شما از تعرفه شرکت های پرستاری مطلع هستید؟ پرستاری از سالمند از جمله مشاغلی است که نمی توان تعرفه و هزینه خاصی را برای آن تعیین کرد. هزینه نگهداری از سالمندان به عواملی همچون وضعیت جسمانی سالمند، ساعات کاری، محل کار و … بستگی دارد. معمولا شرکت های پرستاری پیش از اعزام پرستار ابتدا تمامی جوانب را بررسی می کنند تا بتوانند به صورت دقیق هزینه پرستاری را تخمین بزنند. شما نیز از طریق تماس تلفنی می توانید از تعرفه پرستاری تیک شهر مطلع شوید.

رفتار خوب و محترمانه

یکی از مواردی که برای نگهداری سالمند باید به آن توجه کنید، رفتار خوب و صمیمی با سالمندان می باشد. توصیه می کنیم که هیچ گاه سالمند را به چشم یک کودک نگاه نکرده و با آن ها رفتار بچگانه نداشته باشید. امر و نهی کردن و رفتار تند با سالمندان سلامت روحی آن ها را به خطر می اندازد. بنابراین پرستار باید فردی دلسوز و مهربان باشد و به گونه ای با سالمند برخورد کند که با بزرگان خود رفتار می نماید.

نگهداری از سالمندان در تهران

در حال حاضر بخش قابل توجهی از جمعیت شهر تهران را سالمندان تشکیل داده است. به همین دلیل خدمات نگهداری از سالمندان در این شهر باید به صورت ویژه انجام شود. وجود شرکت های پرستاری متعدد انتخاب بهترین شرکت را برای شما سخت کرده است. ولی شما ویژگی های مختلفی از جمله پشتیبانی از خدمات، اعتبار و اطمینان، ساعات کاری، نحوه برقراری ارتباط و مواردی از این قبیل را مورد بررسی قرار دهید. شرکت پرستاری تیک شهر تمامی اطلاعات و خدمات خود را در سایت قرا رداده است تا مشتریان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

نگهداری از سالمندان در تیک شهر

سالمندان برای پرستاران تیک شهر از جایگاه و منزلت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل پرستاران این شرکت به خوبی و به بهترین شکل ممکن از سالمندان مراقبت می کنند. هزینه دریافتی تیک شهر بابت پرستاری از سالمندان در ازای کیفیتی که ارائه می دهند بسیار منصفانه می باشد. پرستاران این شرکت ویژگی هایی همچون رازداری، رفتاری محترمانه، صبر و حوصله، آداب دانی و … را سرلوحه کار خود قرار داده اند. اگر شما نیز به سلامتی روحی و جسمی سالمند و عزیزان خود اهمیت می دهید، با شرکت پرستاری تیک شهر تماس حاصل نمایید.

اگر قصد درخواست نیروی پرستار برای فرزند، سالمند و ... خود دارید همین الان شماره تلفن خود را وارد کنید

پیمایش به بالا