09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

نوار مغز در منزل

نوار مغز در منزل

مغز مهم ترین ارگان بدن است که نبود آن باعث مرگ می شود. در واقع این مغز است که دستورات و عملکردهای سایر قسمت های بدن را تعیین می کند. نوار مغز در منزل راهکاری مطمئن برای اطمینان از کارکرد صحیح مغز می باشد. این نوار با خطوط رنگی بر روی کاغذ نمایش داده می شود. برای تست کارکرد مغز بر روی سر کلاه هایی قرار می دهند که فعالیت مغز را ثبت می کند. مغز کارکردی پیچیده دارد و برای استفاده از دستگاه های نوار مغز می بایست تخصص و تجربه لازم را داشت.

لطفا جهت نوار مغز در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نوار مغز چیست؟

مغز ارگانی است که از میلیاردها سلول تشکیل شده است. مغز در همه حالت حتی زمانی که خواب هستیم نیز در حال فعالیت می باشد. در واقع این مغز است که افکار و احساسات ما را شکل می دهد. نوار مغز آزمایشی است که برای انجام آن یک کلاه بر سر بیمار می گذارند تا فعالیت های مغز ثبت شود. پزشک با استفاده از تخصص خود خطوط نقش بسته بر روی کاغذ را مورد بررسی قرار می دهند. این خطوط برای ما نامفهوم است ولی پزشکان و متخصصین با استفاده از آن می توانند از سلامت و یا بیماری افراد مطلع شوند.

نوار مغز در منزل تهران

گرفتن نوار مغز در بیمارستان نیاز به صرف وقت و زمان دارد. ممکن است شما برای دریافت نوبت نوار مغز ساعت ها در بیمارستان منتظر بمانید. اگر والدین شما نیز به نوار مغز نیاز دارد بهتر است که از خدمات نوار مغز در خانه استفاده کنید. با بهره گیری از این خدمات شما می توانید در ساعات دلخواه خود پرستار را در خانه خود داشته باشید. این کار بدون اتلاف وقت و به صورت فوری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: استخدام پرستار

نوار مغز در منزل

هزینه نوار مغز در منزل

قیمت خدمات در هر کلینیکی با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال شما با پرداخت هزینه کمتری در بیمارستان های دولتی نوار مغز را انجام خواهید داد. ولی این نوار مغز در کلینیک های خصوصی هزینه بیشتری را برای شما رقم می زند

. ولی در تمامی کلینیک های دولتی و خصوصی شما باید هزینه تردد را پرداخت کرده و ساعت ها منتظر نوبت دهی باشید. بنابراین استفاده از خدمات نوار مغز در منزل به صرفه ترین روش برای در اختیار داشتن نوار مغز می باشد. جهت اطلاع از هزینه های پزشکی و پرستاری تیک شهر تماس بگیرید.

نوار مغز برای چه افرادی تجویز می گردد؟

نوار مغز همان طور که از نامش مشخص است عملکرد مغز را مورد بررسی قرار می دهد. این نوار اطلاعات کامی از عملکرد مغز را در اختیار پزشک می گذارد تا با استفاده از آن بسیاری از بیماری ها را تشخیص دهد. سکته مغزی، تومور مغزی، اختلال در خواب، سرگیجه، صرع، عفونت های مغزی، آلزایمر و مواردی از این قبیل بیماری هایی هستند که برای شناسایی نیاز به نوار مغز می باشد.

بیشتر بخوانید: پرستار سالمند در منزل

مزایای نوار مغز در منزل

وجود ویروس و باکتری ترس از حضور در بیمارستان را برای افراد افزایش می دهد. به گونه ای که تا می توان باید از حضور در بیمارستان دوری کرد. نفوذ ویروس به بدن باعث بروز انواع بیماری ها می شود و سلامتی بیمار و همراه آن را به خطر می اندازد.

گرفتن نوار مغز در خانه به صورت تخصصی تر و با رعایت استاندارد بیشتری انجام می شود. در این حالت شما می توانید به نتیجه کار اعتماد بیشتری داشته باشید.

انجام این تست در خانه از اتلاف وقت شما و همراهتان جلوگیری می کند. شما برای نوار مغز در خانه باید یک روز خود را به صورت کامل صرف کنید که این اتفاق در نوار مغز در خانه نمی افتد.

هزینه تست عملکرد مغز در خانه با بیمارستان ها با یکدیگر تفاوتی ندارد. شما می توانید با یک هزینه در منزل این تست را انجام دهید.

نوار مغز در خانه شبانه روزی

اگر فرصت کافی برای تست مغز در روز را ندارید می توانید از خدمات شبانه روزی تیک شهر استفاده کنید. این شرکت در هر ساعت از شبانه روزعملکرد مغز شما را مورد بررسی قرار می دهد. برای دریافت این خدمات تنها کافیست که از قبل درخواست خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: پرستار در منزل

نوار مغز در منزل

ویزیت دکتر مغز و اعصاب در منزل

بسیاری از مشکلات بدون این که ما بدانیم به دلیل اختلال در عملکرد مغز رخ می دهد. پزشکان مغز و اعصاب با تمامی اختلالات و مشکلات ناشی از عملکرد مغز آشنایی دارند و با استفاده از دستگاه های مختلف مشکل را شناسایی می کنند.

همچنین شرایط دریافت نوار مغز در خانه یا بیمارستان تجویز پزشک مغز و اعصاب می باشد. پزشک مغز و اعصاب بینایی، گفتار، حواس و سایر وضعیت شما را مورد بررسی قرار می دهد تا در نهایت با استفاده از نوار مغز اطلاعات خود را تکمیل نماید.

بیشتر بخوانید:‌ درمان زخم بستر سالمندان در منزل

نوار مغز در غرب تهران

غرب تهران یکی از خاص ترین محله های تهران است که از آب و هوای بهتری برخوردار می باشد. گیشا، اکباتان، تهرانسر، جنت آباد، شهران، سردار جنگلی، ستار خانه و چیتگر از جمله مهم ترین محله های غرب تهران به شمار می رود. نوار مغز یکی از خدمات پزشکی و پرستاری تیک شهر برای ساکنین غرب تهران است که با استفاده از دستگاه های مدرن در منزل انجام می شود. این شرکت دارای کادر پزشکی بسیار مجهز و ماهر می باشند.

بیشتر بخوانید:‌ درمان زخم بستر در منزل شرق تهران

نوار مغز در منزل با تیک شهر

نتیجه و میزان دقت نوار مغز اهمیت بسیاری دارد. زیرا این نتایج می تواند حیات شما را تعیین کند. بنابراین سعی کنید که پیش از اعزام پرستار به منزل جهت دریافت نوار مغز حتما از تخصص و مهارت آن ها مطمئن شوید. شرکت پرستاری تیک شهر دستگاه های نوار مغز حرفه ای و مدرن را در اختیار دارد و پرستاران این شرکت به خوبی با نحوه کارکرد این دستگاه ها آشنا می باشند. شما می توانید به نتایج بدست آمده از نوار مغز در منزل شرکت پرستاری تیک شهر اطمینان کامل داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا