09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

نگهداری از کودک در منزل

یک پرستار خوب در منزل حکم یک فرشته نجات را دارد که خیال والدین را بابت فرزند دلبندشان راحت کرده و زندگی شیرین تری را برای کودکان رقم می زند. سپردن کودک به مهد کودک ها باعث می شود که والدین همواره استرس و نگرانی داشته باشند. همچنین تردد کودکان به مهد و مراکز نگهداری کودکان نیز برای بسیاری از والدین سخت و یا حتی غیر ممکن می باشد. نگهداری کودک در منزل هم برای والدین و هم برای کودک بسیار مطلوب است. ولی مراقبت از کودک در منزل نیز شرایط و قوانین خاص خود را دارد که به شرح زیر می باشد.

نگهداری کودک در منزل در تهران

از آن جا که شرح وظایف پرستار کودک برعهده کارفرما می باشد، شما می توانید هم انجام امور منزل و هم نگهداری از کودک خود را به پرستار بسپارید. ولی تنها رسیدگی به کودکان و تغذیه هدف والدین از استخدام پرستار نیست. پرستار باید از نظر روحی نیز تاثیرات مثبتی بر روی کودکان بگذارد. همان طور که می دانید ساکنین تهران کمتر شناختی از یکدیگر دارند و پیدا کردن یک آشنا در این شهر کار راحتی نیست. در نتیجه برای استخدام پرستار کودک بهتر است که به شرکت های پرستاری مراجعه کرده و یا درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

هزینه نگهداری از کودک در منزل

وظایف پرستار، میزان تسلط پرستار بر روی امور نگهداری از کودک، محل اعزام، هزینه رفت و آمد، ساعات کاری و … بر روی هزینه نگهداری کودک در منزل تاثیر می گذارد. برای این که کودکان در محیطی امن رشد کنند باید پرستاری معتبر پیدا کنید. برای اطلاع از هزینه های پرستاری بهتر است با چند شرکت پرستاری تماس بگیرید. شرکت پرستاری تیک شهر نیز از جمله شرکت هایی است که از طریق تماس تلفنی هزینه های خود را اعلام می کند.

استخدام پرستار کودک

پرستار کودک فردی است که در زمینه مراقبت از کودک آموزش دیده است و دانش لازم را دارد. پرستارانی که در خانه کودک از آن ها مراقبت می کنند باید فردی دلسوز، مهربان و وظیفه شناس باشند. به دو روش می توان نگهدار کودک را استخدام کرد. یکی از این روش ها معرفی از طریق آشنایان و یا مراجعه به پلتفرم های کاریابی است. ولی بهترین روش استخدام پرستار کودک تماس با شرکت های پرستاری است. بنابراین شما از طریق سایت و شبکه های اجتماعی می توانید بهترین پرستار را برای فرزند دلبند خود انتخاب کنید.

رعایت بهداشت فردی برای کودک

کودکان سیستم ایمنی بدنی حساسی دارند و باید آن ها را از هر گونه ویروس و آلودگی دور نگه داشت. تمیز کردن محیط پیرامون کودک یکی از وظایف پرستار می باشد. برای این که کودک همیشه سالم و سلامت باشد باید محیطی امن و تمیز را برای آن ها فراهم کرد. پرستاران تیک شهر بهداشت فردی را اصل کار خود قرار داده اند و همه آن ها کارت واکسن کرونا دارند.

پرستاری از کودک

مزایای نگهداری از کودک در منزل

پرستار نه تنها در زمینه مراقبت بلکه آموزش و تربیت نیز فعالیت می کند. پرستار استخدامی باید فردی متعهد و وظیفه شناس باشد و با کودک شما ارتباط خوبی را برقرار کند. با استخدام پرستار خوب کودک شادابی خود را به دست می یابد. بودن پرستار در کودک به آن ها امید و دلگرمی می دهد و آرامش روحی را برای آن ها به ارمغان می آورد. مزایای نگهداری از کودک در منزل تنها شامل حال کودک نمی شود بلکه والدین نیز از مزایای آن بهره مند خواهند داشت. حضور پرستار در خانه وقت آزادتری را به والدین می دهد. در این صورت مادر می تواند در بیرون منزل کار کند و یا به سایر کارهای روزانه خود رسیدگی نمایند.

نگهداری شبانه روزی کودک در منزل

بسیاری از والدین در روزهای اول پدر و مادری تجربه کافی در زمینه نگهداری از نوزاد را ندارند و نیازمند فردی متخصص می باشند. همچنین خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند برای نگهداری از فرزند کوچک بهتر از از یک فرد دوم کمک بگیرند. استخدام پرستار شبانه روزی مسئولیت را از روی دوش مادر خانه بر می دارد و باعث می شود که آن ها به سایر کارهای خود رسیدگی کرده و شب ها آرامش بیشتری داشته باشند.

وظایف پرستار کودک

آماده کردن مواد غذایی مورد نیاز برای کودک

تمیز کردن محیط اطراف کودک

سرگرمی و بازی با کودک

تعویض لباس و پوشک کودک

شکوفا کردن استعدادهای کودک

ایجاد انگیزه در آن ها

ساعات کاری پرستار کودک

برای نگهداری کودک در منزل ساعات کاری خاصی وجود دارد که توسط کارفرما تعیین می شود. برخی افراد نیاز دارند که پرستار تنها چند روز در هفته به خانه برای پرستاری مراجعه کند. استخدام تمام وقت، پاره وقت و 24 ساعته نیز از دیگر روش های استخدام پرستار به شمار می رود. در نتیجه ساعات کاری پرستار در وظایف کارفرما می باشد که بر اساس آن هزینه پرداخت می کند.

ویژگی پرستار کودک

برای نگهداری کودک در منزل باید از پرستاران حرفه ای کمک گرفت. مهارت بالا و مهربانی و دلسوزی از جمله ویژگی های یک پرستار خوب به شمار می رود. این افراد با صبر و حوصله بالا با کودک بازی کرده و زندگی آرام و لذت بخشی را برای کودک به ارمغان می آورد. همچنین رفتاری حرفه ای، حرف شنوی، قدرت تحمل بالا، قدرت برقراری ارتباط و … از جمله ویژگی های یک پرستار خوب می باشد.

نگهداری کودک در منزل در تیک شهر

پرستاری از کودکان یکی از وظایف تخصصی شرکت پرستاری تیک شهر است. این شرکت پرستارانی را به صورت حرفه ای در زمینه مراقبت از کودک و نوزاد در منزل آموزش داده است تا خدماتی عالی و باکیفیت به مشتریان ارائه گردد. بنابراین اگر شما نیز برای انتخاب بهترین پرستار برای کودک خود مردد هستید شرکت پرستاری تیک شهر این افتخار را دارد که با ارائه خدمات تضمینی نظر شما عزیزان را جلب کند.

اگر قصد درخواست نیروی پرستار برای فرزند، سالمند و ... خود دارید همین الان شماره تلفن خود را وارد کنید

پیمایش به بالا