09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

کشیدن بخیه در منزل

کشیدن بخیه در منزل

پس از جراحی باید بخش های جراحت دار با استفاده از نخ و سوزن بسته شود. پس از جوش خوردن پوست به یکدیگر باید نخ های بخیه را باز کنید. کشیدن بخیه در منزل بهتر از انجام آن در بیمارستان است زیرا پرستار دقت بیشتری برای انجام آن به خرج می دهند. از طرفی بسیاری از بیمارستان ها برای نوبت دهی ساعت ها بیماران را منتظر می گذارند. حتی برخی از افراد موفق به دریافت نوبت نمی شوند. شما به راحتی و بدون انتظار در صف بیمارستان می توانید پرستار را به خانه خود اعزام کنید.

لطفا جهت کشیدن بخیه در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

 

کشیدن بخیه در منزل تهران

شرکت پرستاری تیک شهر به منظور فراهم کردن شرایط رفاهی برای همشهریان تهرانی خدمات خود را در منزل به بیمار ارائه می دهد. پرستاران این شرکت پس از تماس شما در خانه حضور پیدا کرده و این خدمات را در خانه انجام می دهند.

خدمات بخیه در منزل شامل محله ونک، الهیه، صادقیه، کرمان، شمس آباد، مجیدیه، افسریه، فرشته، کامرانیه، فرمانیه، تهرانپارس، رسالت، شهرک غرب، شهران، سردار جنگلی، پاسداران، سعادت آباد، صیاد شیرازی، اتابک، منیریه، نازی آباد و سایر محله های تهران می شود. شما نیز به عنوان یکی از شهروندان تهران و حومه می توانید از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

هزینه کشیدن بخیه در منزل

شما باید هزینه بالایی را برای ویزیت پزشک پرداخت کنید که به آن باید هزینه تردد را نیز اضافه نمایید. شرکت پرستاری تیک شهر هزینه ثابتی را برای خدمات پزشکی و پرستاری خود تعیین کرده است.

این شرکت در عین ارائه بالاترین کیفیت به مشتریان هزینه های منصفانه ای را دریافت می کند. هزینه های واضح و دقیق پرستاری در این شرکت از طریق تماس تلفنی قابل استعلام می باشد.

کشیدن بخیه در منزل
کشیدن بخیه در منزل

آیا کشیدن بخیه در منزل مطمئن است؟

برای کشیدن بخیه نمی توان راهکاری پیچیده را ارائه داد. ولی انجام این کار توسط خود فرد یا اطرافیان در منزل توصیه نمی شود. زیرا در صورت عدم رعایت تمامی مراحل ممکن است به زخم شما آسیب برسد. همچنین در صورتی که زخم شما دچار عفونت شده باشد باید ابتدا عفونت از بین برود. در نتیجه بدون در نظر گرفتن سادگی کشیدن بخیه باید از افراد باتجربه کمک گرفت تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: نوار مغز در منزل

نحوه کشیدن بخیه در منزل

بخیه ها در دو گروه جذبی و غیرجذبی قرار می گیرند. بخیه های جذبی همان طور که از نامش مشخص است جذب پوست شده و نیازی به کشیدن ندارند. ولی بخیه های غیر جذبی باید پس از جوش خوردن پوست کشیده شود. برای کشیدن بخیه نیازی به ابزار و لوازم خاصی نیست و تنها قیچی و کاتر برای این کار کافیست.

ولی برای جلوگیری از عفونت می بایست ابزار را به خوبی ضدعفونی کنید. استریل کردن وسایل باید با استفاده از ضدعفونی کننده های مجاز صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: پرستار سالمند در منزل

کشیدن بخیه در منزل

کشیدن بخیه در منزل تیک شهر

تنها کشیدن بخیه برای بیماران کافی نیست. برخی از افراد نیاز دارند که تا مدتی پس از کشیدن بخیه ها داروهای چرک خشک کن مصرف کنند. این خدمات تمامی محله ها و مناطق کلان شهر تهران را شامل می شود. در نتیجه دیگر نیازی نیست که نگران صرف وقت و هزینه برای بیمارستان باشید. تیک شهر در منزل خودتان این کار را انجام می دهد.

جلوگیری از خونریزی پس از کشیدن بخیه

برخی از افراد پوست های حساسی دارند و پس از کشیدن بخیه ها ممکن است دچار خونریزی شوند. اگر زخم بیمار پس از کشیدن بخیه ها دچار خونریزی شد بدین معناست که زخم به درستی جوش نخورده است. برای جلوگیری از خونریزی نیاز به باند و پانسمان می باشد.

بنابراین ابتدا محل زخم را ضدعفونی کرده و سپس با استفاده از باند محل زخم را به خوبی بپوشانید تا از عفونت مجدد زخم جلوگیری نمایید.

بیشتر بخوانید:‌ اعزام پرستار

پس از کشیدن بخیه چه کنیم؟

تنها جدا کردن نخ بخیه از پوست کار شما به اتمام نرسیده است. زیرا همچنان محل بخیه ها زخم است و باید به خوبی از آن ها مراقبت شود. پرستاران حرفه ای پس از کشیدن بخیه در منزل محل زخم را با استفاده از محلول ضدعفونی تمیز می کنند. همچنین خشک نگه داشتن محل زخم نیز اهمیت بسیاری دارد. از طرفی استفاده از کرم های مرطوب کننده برای اطراف زخم باعث بهبودی زخم ها می شود.

کشیدن بخیه کودکان

برای کشیدن بخیه کودکان نباید در همان لحظه ورود به سراغ بخیه های کودک رفت. زیرا کودکان پس از مشاهده ابزارهای بخیه مقاومت نشان می دهند و اجازه این کار را به پرستار نخواهند داد. به همین دلیل پرستار باید با بازی و سرگرمی کودک را راضی به این کار کند. پرستاران تیک شهر به صورت حرفه ای با کودکان برخورد می کنند و در ابتدا با آن ها رابطه ای دوستانه برقرار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:‌ پرستار از کودک

کشیدن بخیه در منزل

کشیدن نخ بخیه در خانه در شمال تهران

با وجود شرکت پرستاری تیک شهر ساکنین ولنجک، فرشته، کامرانیه، پاسداران، سعادت آباد، الهیه، ظفر، زرگنده، تجریش، جردن، لواسان، آفریقا، آرژانتین، بیهقی، ده ونک و … بدون نیاز به خروج از منزل و منتظر ماندن در صف بیمارستان می توانند از این خدمات در منزل بهره مند شوند. این شرکت پرستاران خود را به خانه بیمار اعزام می کنند تا این کار به راحتی انجام پذیرد. هزینه کشیدن بخیه در منزل منصفانه است و باعث آسایش و رفاه بیماران می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا