09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

آزمایش خون در منزل

آزمایش خون در منزل

آزمایش خون و نمونه گیری برای اطلاع در مورد برخی از بیماری ها الزامی می باشد. ولی برخی از بیماران به دلیل وضعیت جسمانی نمی توانند این مرحله را پشت سر بگذارند. آزمایش خون در منزل یکی از مهم ترین خدماتی است که تیک شهر در اختیار مشتریان خود قرار داده است. بنابراین این دسته از افراد بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی در خانه می توانند آزمایشات مورد نیاز را انجام دهند. در نتیجه اگر شما به هر دلیلی نیاز به خدمات آزمایش خون و نمونه گیری در منزل داشتید با تیک شهر پرستاری تماس بگیرید.

لطفا جهت آزمایش خون در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آزمایش خون در منزل در تهران

چکاب های سالیانه می تواند انواع بیماری ها و امراض را از شما دور کند. آزمایش خون میزان سطح آگاهی شما از سلامت بدن را نشان می دهد. شاید شما علائم و نشانه هایی از بیماری را در سالمند خود مشاهده کنید ولی نمی توانید دلیل آن را توجیه کنید. از طرفی سالمند شما به دلایل مختلف نمی تواند به مراکز درمانی مراجعه کند. در این زمان آزمایش خون در منزل کاربرد خود را نشان خواهد داد. آزمایش خون همان طور که از نامش مشخص است، گرفتن خون از بخش های مختلف بدن است. در نتیجه این آزمایش بیماری را به صورت دقیق تشخیص می دهد.

انواع آزمایش خون

برای گرفتن نمونه خون باید از افراد حرفه ای کمک گرفت. از جمله انواع نمونه خون می توان به قند خون ناشتا، درصد پلاکت، شمارش پلاکت ها، آزمایش گلبول های قرمز، کلسترول، تعداد گلبول های سفید و … اشاره کرد. گرفتن هر یک از نمونه های خون عنوان شده شرایط خاص خود را دارد. به همین دلیل باید برای این کار از افراد ماهر و باتجربه بهره ببرید. و بهتر است از پرستار در منزل استفاده شود.

اقدامات پیش از آزمایش خون

اگر قصد گرفتن نمونه خون در آزمایشگاه و یا منزل را دارید باید یک سری شرایط را رعایت کنید. از جمله این شرایط به شرح زیر می باشد:

حداقل 12 ساعت پیش از آزمایش خون باید ناشتا باشید. منظور از ناشتا بودن عدم مصرف مواد غذایی است و نوشیدن آب مانعی ندارد. همچنین در صورت مصرف داروی خاص باید پیش از آزمایش خون به پزشک اعلام کرد. با انجام یک آزمایش خون موثر و دقیق می توانید انواع بیماری ها را تشخیص دهید.

آزمایش خون در منزل

آزمایش خون در منزل چگونه انجام می شود؟

برای دریافت نمونه خون شما نیاز به هیچ تجهیزاتی ندارید. برای این کار تنها کافیست که بیمار خود را برای آزمایش آماده کنید. معمولا شرکت پرستاری بر اساس سن بیمار شما مناسب ترین تجهیزات را در اختیار دارند. همچنین متخصصین این شرکت می توانند نتیجه را نیز پس از آزمایش به شما اعلام کنند. در واقع شما نیازی به انجام هیچ کاری ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید تماس با شماره های مندرج در سایت می باشد.

آزمایش خون در منزل

کرونا یکی از بیماری هایی است که تمامی قوه جسمانی شما را درگیر می کند. بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا حتی توانایی حرکت نیز ندارند. از طرفی حتی اگر شما به بیماری کرونا نیز مبتلا نشده باشد، مراجعه به مراکز تست کرونا زمینه برای ابتلا به این ویروس را برای شما فراهم می کند. به همین دلیل انجام تست کرونا در منزل خدماتی بسیار عالی می باشد. همان طور که می دانید تست کرونا از ناحیه حلق و بینی صورت می گیرد. شرکت پرستاری تیک شهر می تواند انواع تست ها از جمله تست کرونا را در منزل از شما دریافت کند.

آزمایش خون در منزل برای کودکان

انجام آزمایش خون برای کودکان یک چالش بزرگ برای والدین می باشد. بسیاری از کودکان با حضور در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها دچار استرس می شوند و ترس تمام وجودشان را در بر می گیرد. در این حالت انجام آزمایش خون و انواع تست ها از کودک سخت می شود. به همین دلیل شما می توانید آزمایشات لازم را در محیط امن و آرام خانه از کودکانتان بگیرید. با این کار شما هیچ گونه نگرانی بابت مشکلات بیمار خود نخواهید داشت. شرکت پرستاری تیک شهر دارای افرادی حرفه ای هستند که با ترفندهای خاص بدون هیچ استرسی در کمال آرامش نمونه خون را از کودکان شما دریافت خواهند کرد.

تفسیر آزمایش خون در منزل

خدمات شرکت پرستاری تیک شهر بسیار گسترده است. به گونه ای که شما حتی برای دریافت تفسیر نمونه خون نیز نیازی به خروج از خانه نخواهید داشت. این شرکت در مدت زمان کوتاهی شما را با استفاده از تفسیر درست و صحیح از وضعیت سلامتی آگاه می کند. برای این کار تنها کافیست که در هنگام آزمایش خون در منزل تفسیر نتیجه آن را نیز درخواست دهید.

هزینه آزمایش خون در منزل چقدر است؟

هزینه آزمایش خون در منزل با تعرفه آزاد آن تفاوت چندانی ندارد. در واقع شما همان هزینه مراجعه به درمانگاه را باید به شرکت های پرستاری بابت مراجعه به منزل پرداخت کنید. شرکت پرستاری تیک شهر هزینه منصفانه ای را بابت دریافت نمونه خون در منزل از مشتریان خود دریافت می کند. شما می توانید از طریق تماس تلفنی به این هزینه ها دست پیدا کنید.

مزایای آزمایش خون در منزل

آزمایش خون برای افراد معلول، سالمند، کودکان و یا هر فرد دیگری که امکان خروج از منزل را ندارد از مهم ترین مزایای آزمایش خون در منزل به شمار می رود. به طور کلی می توان گفت که اصلی ترین مزایای آزمایش خون در منزل عدم نیاز به مراجعه به مراکز درمانی حتی برای افرادی است که توانایی حرکت ندارند.

آزمایش خون در منزل با تیک شهر

شرکت پرستاری تیک شهر دارای پرستارانی بسیار حرفه ای و کاربلد هستند که آزمایشات لازم را در خانه از شما دریافت خواهند کرد. برای گرفتن نمونه خون نیازی نیست که به مراکز درمانی مراجعه کنید. بلکه شما می توانید از پرستاران تیک شهر بخواهید که به منزل شما مراجعه کرده و این کار را برای شما انجام دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا