09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

اعزام پزشک به منزل

خدمات پزشکی در منزل شامل موارد مختلفی است. ارائه خدمات پزشکی برای برخی از افراد سخت می باشد. به عنوان مثال سالمندانی که در حرکت مشکل دارند می توانند خدمات پزشکی را از پزشکان متخصص و مجرب تیک شهر دریافت کنند. برای اعزام پزشک در منزل شما باید به موارد مختلفی از جمله تخصص و تجربه پزشک توجه داشته باشید. شرکت پرستاری تیک شهر تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اعزام پزشک در منزل چه مواردی را شامل می شود؟

شما می توانید از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی تخصص های مختلف پزشکی را در خانه دریافت کنید. ولی پیش از هر چیزی باید ابتدا از تجربه و تخصص پزشک، اعتبار آن، ارتباط موثر و مواردی از این قبیل مطمئن باشید. شما می توانید هر گونه خدمات درمانی را از پزشک بخواهید. ولی برای کاهش هزینه ها می توانید از پرستار کمک بگیرید. معمولا ارائه خدمات پزشکی در مواردی که بیمار نیاز به خدمات تخصصی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به مریض های آی سی یو، بیماران قلبی، سالمندان تحت مراقبت پزشک و … اشاره کرد.

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

ویزیت در منزل

برای معاینه و ویزیت کردن بیمار در منزل نیاز به تجهیزات و لوازم مختلفی است. شرکت های پرستاری ابتدا در هنگام تماس اطلاعات کامل از وضعیت بیمار شما را دریافت می کند تا بر اساس آن مناسب ترین پزشک را اعزام نماید. لازم به ذکر است که حضور یکی از خانواده بیمار در خانه در هنگام معاینه الزامی است. یکی از مزایای ویزیت در منزل رسیدگی بیشتر می باشد. همان طور که می دانید پزشکان موجود در بیمارستان ها در قبال ساعت کاری هزینه دریافت می کنند. ولی برای ویزیت در منزل تعرفه خاصی وجود ندارد و پزشک مسئولیت کار خود را برعهده دارد. به همین دلیل پزشک با دقت و وسواس بالایی بیمار را معاینه کرده و مشکل را تشخیص می دهد.

هزینه اعزام پزشک

دستمزد پزشک به مراتب بیشتر از پرستار و بهیار است. در واقع شما باید هزینه مرکز درمانی را به پزشک پرداخت کنید. از طرفی نوع بیمار و تخصص پزشک نیز بر روی هزینه ها تاثیرگذار است. همچنین شما می توانید پزشک را به صورت خصوصی استخدام کنید و یا تنها برای معاینه آن را به خانه خود دعوت نمایید. شرککت پرستاری تیک شهر نیز هزینه های شاخه های مختلف پزشکی را همراه با دستمزد آن ها در یک لیست قرار داده است. شما از طریق تماس تلفنی می توانید به این قیمت ها دست پیدا کنید.

اعزام پزشک در منزل

وضعیت برخی از بیماران به گونه ای است که باید به صورت شبانه روزی از آن ها مراقبت شود. در این مواقع شما نیاز به پزشک شبانه روزی دارید. پزشک شبانه روزی باید حتما دو ویژگی مسئولیت پذیری و دلسوزی را داشته باشد تا به خوبی از بیمار شما مراقبت نماید. این افراد در ساعات مختلف شبانه روز علائم حیاتی و وضعیت بیمار را چک می کنند تا از وضعیت سلامتی آن ها مطمئن شوند و یا در صورت نیاز خدمات پزشکی و پرستار در منزل را به آن ها ارائه دهند.

اعزام پزشک در تهران

شرکت های پزشکی و پرستاری تهران شامل محله ها و مناطق متعددی است که نیاز به شاخه های مختلف پزشکی در آن احساس می شود. برخی از افراد به دلیل نیاز به مراقبت ویژه و برخی دیگر به دلیل شرایط زندگی نیاز به حضور پزشک در منزل دارند. بنابراین فرقی نمی کند که شما ساکن شرق، غرب، شمال و جنوب تهران هستید زیرا شرکت پرستاری تیک شهر تمامی مناطق را خدمات دهی می کند. اگر شما نیز نیاز به پزشک و یا تخصص خاصی دارید تیک شهر می تواند به شما کمک نماید.

اعزام پزشک
اعزام پزشک به منازل بیمار در دوران کرونا

پزشک در منزل برای کرونا

کرونا یکی از ویروس های واگیردار در جهان است که امروزه با وجود کمتر شدن قدرت آن همچنان آسیب های بسیاری را به افراد وارد می کند. مراجعه به مراکز درمانی برای تشخیص کرونا و یا درمان آن ریسک بزرگی دارد. زیرا ممکن است که شما در حین مراجعه به این مراکز به کرونا مبتلا شوید. به همین دلیل بسیاری از همشهریان تهرانی در دوران کرونا خدمات پزشکی را در منزل دریافت می کنند. با این کار پروسه درمان سریع تر پیش می رود.

مزایای اعزام دکتر در خانه

آیا برای شما هم پیش آمده است که به دلیل ضعف و یا درد حتی قادر به راه رفتن نباشید؟ در این زمان حتی رفتن به بیمارستان و مراکز درمانی نیز برای شما سخت و غیر ممکن است. در نتیجه یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزایای اعزام پزشک در منزل، عدم نیاز به خروج از خانه و یا به طور کلی رفاه بیشتر بیمار می باشد.
رسیدگی بیشتر و نظارت 24 ساعته نیز از دیگر مزایای مراجعه پزشک به منزل می باشد. معمولا این دسته از پزشکان از تخصص و حرفه بیشتر برخوردار هستند و به صورت خصوصی و با دقت و توجه بیشتری به بیمار شما رسیدگی می کنند.
از طرفی برخی از بیماران سیستم بدنی ضعیفی دارد و قرار گرفتن در برابر حتی کوچک ترین ویروس و باکتری می تواند به بیماری جدیدی مبتلا گردد. بنابراین سلامت بیمار با این کار تضمین می گردد.
همچنین شما برای ویزیت پزشک و یا دریافت خدمات پزشکی نیازی به تردد ندارید و همه خدمات در منزل خودتان انجام می شود.

اعزام پزشک در منزل با تیک شهر

شرکت پرستاری تیک شهر علاوه بر استخدام پرستار، پزشکانی بسیار حرفه ای و متخصص را نیز استخدام کرده است. این پزشکان تخصص های مختلفی دارند تا بتوانند مشاوره و خدمات متعددی را به مشتریان ارائه دهند. شما نیز می توانید انواع خدمات پزشکی را در منزل با تیک شهر تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اعزام پزشک در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

اگر قصد درخواست نیروی پرستار برای فرزند، سالمند و ... خود دارید همین الان شماره تلفن خود را وارد کنید

پیمایش به بالا