09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل

خدمات پرستاری از سالمند

پیدا کردن پرستار سالمند در منزل، کار راحتی نیست چون نمیشه به سادگی به کسی اعتماد کرد و فرد سالمند رو بهش سپرد. مخصوصا سالمندانی که بیمار هستن و به جز رسیدگی و نگهداری روزانه، باید خدمات پزشکی هم بهشون ارائه بشه. خیلی از خانواده ها نمی‌دونن که پرستار سالمند خوب، چه کارهایی انجام میده، حتی نمیدونن چه وظایفی باید به عهده‌ی پرستار در منزل باشد. برای استخدام پرستار سالمند خوب، باید همه‌ی جزئیات در نظر گرفته بشه.

لطفا جهت ارسال نیروی پرستار سالمند در منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

در این مقاله نکات کاربردی و مهمی گفته شده که میتونه در پیدا کردن پرستار سالمند خوب، بهتون کمک کنه.

امید به زندگی بیشتر شده و افراد سالمند در جامعه زیاد شدن، این سالمندان نیاز به مراقبت حرفه ای دارن. پیدا کردن یه پرستار سالمند خوب، که تجربه و تخصص زیادی در نگهداری از سالمند داشته باشه، کار سختیه.مراقب یا پرستار سالمند خوب باید ساعت های زیادی از روز و گاها شبانه روز کنار سالمند بمونه، به همین خاطر ممکنه در انتخاب و پیدا کردن پرستار خوب و مناسب دچار سردرگمی بشید.

یه پرستار سالمند خوب باید وظایفشو بشناسه، به همه‌ی کارها تسلط داشته باشه و بتونه نیازهای سالمند و انتظارات خانواده رو برطرف کنه.

استفاده از خدمات یه پرستار سالمند خوب، فقط توجه و رسیدگی به وضعیت جسمانی سالمند نیست، نحوه‌ی رفتار و نوع حرف زدنش هم خیلی مهمه.

چگونه یک پرستار سالمند خوب استخدام کنید

اگه بیماری سالمند تون نسبت به مرحله‌ی ابتدایی، پیشرفت کرده، یا عمل جراحی انجام داده، باید به طور ویژه ای ازش پرستاری کرد. خدماتی مثل پانسمان، مراقبت های دارویی، تزریقات و… که هرکسی نمی‌تونه به راحتی انجام بده و مجبورید پرستار سالمند خوب استخدام کنین.

شرکت های خدمات پرستاری، می‌تونن در پیدا کردن پرستار سالمند خوب بهتون کمک کنن. شرکت های خدمات اگه معتبر و حرفه ای باشن پرستاران آشنا به تخصص خاص رو به خدمت میگیرن. پرستاران غیر رسمی (پرستارانی که زیر نظر شرکتی کار نمیکنن)، مدارک شناسایی و علمی معتبری ندارن و شما نمیتونین بدونین تجربه و تخصص واقعی‌شان چیه. پس بهترین راه پیدا کردن پرستار سالمند خوب، همون شرکت‌های خدماتی معتبرن.

پرستار سالمند در منزل

از کجا یک پرستار سالمند در منزل پیدا کنیم​

اولین و مهم ترین بحث در انتخاب و اعزام پرستار سالمند خوب، بحث اعتماده، حتما موقعیتی پیش خواهد اومد که مراقب با سالمند تنها بمونه پس باید خیالتون از بابت خودش و مهارت هاش راحت باشه. صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای پرستار، در اولویت انتخاب پرستار جای داره. همسایه، دوست و فامیل نمیتونن پرستار سالمند خوبی پیدا کنن، چون ممکنه پرستار رو در حال انجام فعالیت دیگه ای دیده باشن و پسندیده باشن و ممکنه تخصصی از پرستاری سالمند نداشته باشه. پس فقط در شرکت های خدمات پرستاری میتونین یه پرستار سالمند خوب و مورد اعتماد پیدا کنین.

رعایت نکات مهم در حین بستن قرار داد پرستار سالمند در منزل

بعد از اینکه پرستار سالمند در منزل پیدا کردین، باید قراردادی بین طرفین بسته بشه، سعی کنید تمام خواسته های دوطرف قید بشه.

نکاتی که باید قبل از قرارداد در نظر گرفته بشه.

مدت زمانی که باید از سالمند مراقبت کنه، مشخص بشه. پرستار خوب سالمندی که پیدا کردین، حتما به زمان اهمیت زیادی میده، چون یکی از اصول پرستاری، آنتایم بودنه.

از موسسه بخواید پرستار مراقب سالمند، چند روز به طور آزمایشی کار کنه تا اگه هر دوطرف راضی بودن، قرارداد بسته بشه.

مبلغ دستمزد و نحوه‌ی پرداخت مشخص بشه.

در مورد تعداد روزهایی که پرستار سالمند خوب میتونه به مرخصی بره، از موسسه بپرسید.

از موسسه تضمین بخواین که پرستار با سالمند رفتار خوبی خواهد داشت.

سوالاتی که میشه برای پیدا کردن یه پرستار سالمند خوب، موقع مصاحبه پرسید:

سابقه‌ی پرستاری از سالمندی که شرایطش مثل سالمند شما باشه، کار کرده یا نه

شرایطی رو که برای پرستاری از سالمند مشابه داشته چطور بود.

اگه سالمند رفتارهای مختلفی مثل عصبانیت، پرخاشگری، توهم، مقاومت در خوردن غذا، دارو و حمام کردن، از خودش نشون بده، چطور عکس العمل نشون میده.

ویژگی پرستار سالمند خوب

پرستار سالمند خوب و حرفه ای برای اینکه سالمند بتونه فعالیت های روزانشو بهتر انجام بده، آموزش زیادی دیده باشه.

مهارت بالایی در جا به جا کردن سالمند ناتوان داشته باشه.

مراقب یا پرستار سالمند در منزل اطلاعات دقیقی از دارو و درمان سالمندان کسب کرده باشه.

پرستار به کاری که انجام میده، علاقه داشته باشه. با اشتیاق کار کنه و بتونه با ایده های جدید، باعث بالا رفتن کیفیت زندگی سالمند بشه.

پرستار سالمند خوب، دلسوز هم هست. باید با درد کشیدن و احساس ترس و ناراحتی سالمند همدلی کنه، و بدونه که چیکار کنه تا سالمند احساس بهتری بهش دست بده.

اوضاع سالمند هر روز مثل هم نیست، یه روز ممکنه مشکلی نداشته باشه ولی بعضی از روزها ممکنه سالمند احساس درد و ناراحتی کنه و نتونه کارهایی که از‌ش خواسته میشه انجام بده. پرستار باید صبور باشه و طوری عمل کنه که نهایتا آرامش سالمند حفظ بشه.

پرستار سالمند در منزل باید به کوچیکترین تغییری که در سالمند ایجاد میشه توجه کنه و خیلی سریع به نیازش جواب بده.

روحیه‌ی پرستار، سالمند رو تحت تاثیر قرار میده. هر شغلی مشکلات خودشو داره، مراقبت از سالمند هم دردسرهایی داره که مراقب باید رفتار حرفه ای نشون بده.

سلامت جسمانی در حرفه‌ی پرستاری از سالمند جزو واجبات هست. چون باید قدرت بدنی زیادی برای حمام کردن، جابجایی ویلچر یا تخت داشته باشه.

پرستار سالمند اگه از هر لحاظ هم خوب باشه، بهتره پشتیبانی بشه و زیر نظر نهادی باشه که مورد تایید وزارت بهداشت و درمانه.

مراقب سالمند خوب، هرچقدر هم مهارت داشته باشه، باز هم سعی میکنه از لحاظ علمی و عملی، به سطح بالاتری برسه.

پرستار سالمند در منزل
پرستار سالمند در منزل

حقوق نگهداری سالمند در منزل

تقریبا اکثر افراد در زندگی خود به مرحله پیری و سالمندی می رسند. که در این مرحله این افراد نیازمند به کمک و نگهداری توسط دیگر افراد دارند که باید از آنها نگهداری کرد. زیرا در این مرحله فرد به مرور زمان بیشتر توانایی های خود را از دست می‌دهد و محتاج به افراد اطراف می‌شود که در این موقع اگر افراد مورد حمایت افراد خانواده قرار نگیرد دچار مشکل می‌شود. و اگر هم افراد خانواده نتوانند از او مراقبت و نگهداری کنند وظیفه دارند که فردی را برای نگهداری او در منزل استخدام کنند تا بتواند به صورت شبانه روزی از او مراقبت کند و به تمام امور او رسیدگی کند.

شرکت تیک شهر پرستار که یک شرکت خدماتی می‌باشد جهت نگهداری و مراقبت از سالمندان شما در منزل پرستارانی را به استخدام خود درآورده است. و شما عزیزانی که در منزل خود سالمندانی دارید می‌توانید به شرکت تیک شهر پرستار مراجعه کنید. و درخواست پرستار دهید تا در اسرع وقت پرستار خود را به منزل شما جهت نگهداری از سالمندان ارسال کند.

حقوق نگهداری سالمند در منزل که توسط پرستاران شرکت تیک شهر پرستار انجام می‌گیرد بسیار به صرفه‌تر و پایین‌تر از حقوق پرستارانی می‌باشد که به صورت آزاد و شخصی پرستاری می‌کنند. حقوق نگهداری از سالمندان در منزل نسبت به کاری که پرستار برای آنها انجام می‌دهد بسیار ناچیز و کم می‌باشد. زیرا یک پرستار وظیفه دارد به صورت شبانه روز از سالمند شما نگهداری کند و مراقب او باشد که مشکلی برای سالمند به وجود نیاید.

نگهداری از سالمند در منزل تهران

خانواده‌های عزیزی که در شهر تهران زندگی می‌کنید و به دلیل مشغله‌های کاری توانایی مراقبت و نگهداری از آنها را ندارید. و مجبور هستید که برای آنها پرستار استخدام کنید می‌توانید به شرکت تیک شهر پرستار مراجعه کنید. تا برای نگهداری از سالمند شما در منزل پرستاران بسیار با دین و با ایمان و کاربلد و با تجربه را برای شما ارسال کند.

شما دیگر نیاز نیست که برای پیدا کردن یک پرستار کاربلد و با تجربه و در عین حال قابل اعتماد و مومن وقت خود را از دست بدهید، فقط کافی است. که با شماره تماس‌های ما که در سایت می‌باشند تماس حاصل کنید. و یا اینکه به صورت حضوری به دفاتر خدماتی ما که در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنید. تا در کمترین زمان ممکن پرستارانی برای نگهداری از سالمندان شما در منزل در اختیار شما قرار دهند.

پرستارانی که در شرکت تیک شهر پرستار مشغول به فعالیت هستند از با تجربه‌ترین و معتمدترین افراد پرستار می‌باشند. و شما می‌توانید با خیال راحت افراد سالمند خود را به دست آنها بسپارید. پرستارانی که در شرکت تیک شهر پرستار استخدام شده‌اند مورد اعتماد و قبول این شرکت هستند. و هرگونه خطا و مشکلی که از سوی آنها سر بزند شرکت پاسخگوی شما می‌باشد و شما می‌توانید حق حقوق خود را از شرکت طلب کنید. چون که شرکت در قبال کارگران خود تعهد کاری دارد و شما با اطمینان کامل می توانید از این پرستاران در منزل برای نگهداری از سالمندان خود استفاده کنید.

قیمت پرستار سالمند در منزل تهران

افراد سازمانی که در منزل به سر می‌برند خیلی نیاز دارند به اینکه یکی از آنها پرستاری کند و با آنها همدم و هم صحبت شود تا بتواند زندگی بر آنها خوش بگذرد افراد سالمندی که در منزل تنها هستند گوشه نشین می شوند و دچار افسردگی می‌شوند. و آنها نیاز دارند که یکی با آنها هم صحبت شود آنها دوست دارند که فردی هم سن و سال خودشان با آنها معاشرت کند و با آنها هم کلام شود.

این افراد بیشتر از هرکس دیگری نیازمند به مراقبت دارند شرکت تیک شهر پرستار که در شهر تهران مشغول به فعالیت است پرستاران سالمندی دارد که می توانند از سالمندان شما که در منزل هستند به خوبی پرستاری کنند و با آنها هم صحبت و همنشین شوند.

پرستاران سالمندی که در شرکت تیک شهر پرستار مشغول به کار هستند افرادی بسیار با تجربه و با روابط عمومی بالا هستند که می توانند فرد سالمند شما را از تنهایی درآورند و با آنها همدم شوند.

قیمت پرستار سالمند در منزل که در شهر تهران زندگی می‌کنند بسیار قیمت منصفانه و نسبتا پایین می‌باشد و شرکت تیک شهر پرستار سعی دارد که برای درک بیشتر خانواده‌ها یی که افراد سالمند در منزل دارند قیمت دستمزد پرستار سالمند را بسیار مناسب و پایین حساب کند تا خانواده‌هایی که توانایی گرفتن پرستار را برای سالمندان خود ندارند بتوانند از پرستاران سالمند شرکت تیک شهر پرستار استفاده کنند.

شما همشهریان عزیزی که در تهران زندگی می‌کنید می‌توانید با شماره تماس‌های ما که در سایت می‌باشند تماس بگیرید و برای دریافت پرستار سالمند در منزل ثبت درخواست کنید.

پرستار خصوصی سالمند در منزل

سالمندان عزیزی که در منزل به سر می‌برند نیازمند کسی می‌باشند که از آنها مراقبت و نگهداری کند و از آنها پرستاری کند. خانواده‌هایی که در منزل خود سالمند دارند. و دارای مشغله‌های کاری بسیار زیادی هستند نمی‌تواند به خوبی به افراد سالمند خود رسیدگی کنند. و مجبورند که برای آنها از پرستار استفاده کنند زیرا سالمندان از آن قشر جامعه هستند که بسیار آسیب پذیر هستند و باید خیلی زیاد از آنها مراقبت و نگهداری کرد.

ما باید برای افراد سالمند خود پرستار خصوصی به کار بگیریم که صفر تا صد کارهای آنها را به خوبی انجام دهد. و به صورت شبانه روزی در اختیار آنها باشد ما اگر برای سالمندان خود از پرستار خصوصی استفاده کنیم می توانیم با خیال راحت آنها را به دست پرستار بسپاریم و به کارهای زندگی خود برسیم.

شرکت تیک شهر پرستار از شرکت‌های خدماتی می‌باشد که با دارا بودن پرستاران بسیار کاربلد و پر تجربه نگهداری و مراقبت از سالمندان شما را به عهده بگیرد و پرستاران این شرکت افرادی بسیار مومن و متعهد می‌باشند که شما می‌توانید با خیال راحت افراد سالمند خود را به دست آنها بسپارید.

و ما می‌توانیم پرستاران خصوصی جهت مراقبت و نگهداری از سالمندان به منزل شما بفرستیم. شما هموطنان گرامی می‌توانید با شماره تلفن‌های ما که در سایت می‌باشند تماس بگیرید. و یا دفاتر خدماتی ما که در سطح شهر می‌باشد مراجعه کنید تا پرستاران بسیار کاربلد و مجرب را در اختیار شما قرار دهند و امور سالمندان شما را به نحو احسنت به انجام برسانند.

پرستار روزانه سالمند

امروزه اکثر افراد یا خانواده‌هایی که دارای سالمند هستند و توانایی مراقبت و نگهداری از آنها را ندارند به استخدام پرستار روی می‌آورند. و آنها برای اینکه بتوانند به کارهای روزمره خود برسند. همچنین سالمندان خود را از تنهایی و گوشه نشینی در بیاورند مجبور می‌شوند که از پرستار استفاده کنند.

 ما باید برای مراقبت و نگهداری از سالمندان خود پرستارانی را انتخاب کنیم که بتوانند به صورت روزانه و تمام وقت از سالمندهای ما مراقبت کنند. وظیفه پرستار روزانه به این گونه می‌باشد که این شخص باید هر روز از صبح تا غروب در اختیار سالمندان باشد و بتواند به کلیه امور آنها رسیدگی کند.

شرکت تیک شهر پرستار با در اختیار داشتن پرستارانی بسیار با تجربه می تواند امور سالمندان شما را در اختیار بگیرد. و افراد پرستار را به منازل شما جهت پرستاری از سالمندان ارسال کند. شما می‌توانید برای دریافت پرستار روزانه به شرکت تیک شهر پرستار مراجعه کنید.

 یا اینکه از طریق شماره تماس‌های ما که در سایت موجود می‌باشند با شرکت تماس حاصل کنید تا در اسرع وقت پرستاران خود را به منازل شما ارسال کنند. پدران و مادران ما افرادی هستند که جوانی خود را برای بزرگ کردن ما فدا کرده‌اند.

و زحمات بسیار زیادی را برای پرورش ما کشیده‌اند. پس ما باید در زمان پیری عصای دست آنها شویم و تا جایی که می‌توانیم به آنها خدمت کنیم زیرا در زمان پیری آنها بیشتر از هر موقعی به حمایت و پشتیبانی ما نیاز دارند تا بتوانند در آرامش و راحتی زندگی کنند.

موسسه پرستاری از سالمند در منزل

سالمندان افرادی هستند که بیش از هر کس دیگر نیازمند به مراقبت و حمایت می‌باشند و ما باید تا جایی که در توان داریم از سالمندان خود نگهداری و مراقبت کنیم زیرا جسم آنها مانند جسم دیگر انسان‌های عادی قوی و محکم نیست و کافی است که کوچکترین مشکل برای آنها پیش بیاید که دیگر جبران پذیر نیست. پدران و مادران ما زحمت‌های بسیار زیادی برای ما کشیده‌اند که الان که دیگر پیرشده‌اند ما باید عصای دست آنها باشیم و کمک حال آنها باشیم که مشکلی برای آنها پیش نیاید تا در آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

موسسه پرستاری از سالمند در منزل که توسط شرکت تیک شهر پرستار تاسیس شده است آماده نگهداری و مراقبت از سالمندان شما می‌باشد و این موسسه دارای پرستارانی می‌باشد که از با تجربه‌ترین و خبره‌ترین افراد در این زمینه هستند و شما می‌توانید افراد سالمند خود را با اطمینان خاطر تمام به این موسسه بسپارید.

ما در این موسسه آنچه را که در توان داریم به اجرا می‌گذاریم تا بهترین زندگی را برای سالمندان شما رقم بدهیم این موسسه سعی بر این  دارد که بهترین افراد خود را برای پرستاری از سالمندان شما به منزل بفرستد. شما دیگر می توانید دغدغه‌ای برای پیدا کردن پرستار قابل اعتماد نداشته باشید. شما سروران عزیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ما که در سایت موجود می‌باشد تماس حاصل کنید تا همکاران ما به صورت شبانه روزی به سوالات شما پاسخگو باشند و یا اینکه می‌توانید به دفاتر خدماتی ما که در سطح شهر می‌باشد مراجعه کنید و خواسته خود را ثبت کنید.

پرستار سالمند

اکثر خانواده‌هایی که امروزه دارای مشغله‌های کاری زیادی هستند و در منزل خود پدر یا مادر سالمندی دارند به علت وضعیت شغلی خود نمی‌توانند از آنها پرستاری و مراقبت کنند و همچنین این افراد به خاطر اینکه دوست ندارند آنها را به خانه سالمندان بسپارند تصمیم می‌گیرند که برای آنها پرستارانی در منزل استخدام کنند.

 ولی پیدا کردن یک پرستار مطمئن و کاربلد برای آنها تبدیل به یک کار مشکلی شده است آنها مجبورند که زمان بسیار زیادی را برای پیدا کردن یک پرستار سالم و کار درست از دست بدهند. شرکت تیک شهر پرستار با سابقه بسیار طولانی که در زمینه کارهای خدماتی دارد. می‌تواند پرستارانی بسیار با تجربه و سالم را در اختیار شما خانواده‌های عزیز که دارای پدر و مادران سالمند هستید قرار می‌دهد. شما هموطنان عزیزی که قصد دارید برای سالمندان خود در منزل پرستار استخدام کنید می‌توانید به شرکت تیک شهر پرستار مراجعه کنید. و درخواست خود را برای به کارگیری پرستار ثبت کنید تا همکاران ما که در شرکت مشغول به فعالیت هستند پرستار مناسب سالمند شما را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت هستند با شرکت تماس بگیرید و برای دریافت پرستار ثبت درخواست کنید تا همکاران ما در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن پرستار را به منزل شما ارسال کنند. پرستاران شرکت تیک شهر پرستار سالیان زیادی است که با این شرکت مشغول به کار هستند و از افراد بسیار مومن و قابل اعتماد می‌باشند که شرکت با اعتماد کامل آنها را به منازل شما می فرستد.

قیمت پرستار سالمند در منزل کرج

شغل پرستاری یکی از شغل‌های بسیار سخت و طاقت فرسا می‌باشد که افراد مجبورند به صورت تمام وقت به افراد سالمند و یا کودکان رسیدگی کنند. و این دو قشر هر دو از قشرهای بسیار حساس و ناتوان جامعه می‌باشند که مراقبت و نگهداری از آنها بسیار خسته کننده می‌باشد.

پرستار باید تمام انرژی و نیروی خود را برای این افراد در طول روز صرف کند تا بتواند از آنها نگهداری و مراقبت کند. زیرا در صورتی که برای آنها مشکلی پیش بیاید مسئولیت آنها به عهده پرستار می‌باشد و پرستار باید جوابگوی آن باشد.

ما اگر برای افراد سالمند خود که در منزل می‌باشند از پرستار سالمند استفاده کنیم بهتر می‌توانند همدیگر را درک کنند. و با هم کنار بیایند زیرا پرستار سالمند از وضعیت و شرایط افراد سالمند کاملاً آگاه است و می تواند به راحتی با آنها زندگی کند.

شرکت تیک شهر پرستار که در شهر کرج مشغول به فعالیت است دارای پرستاران سالمندی می‌باشد که می توانند با خیال راحت از افراد سالمند شما در منزل مراقبت و نگهداری کنند و شما می‌توانید افراد سالمند خود را به دست آنها بسپارید.

در این شرکت قیمت پرستار سالمند در منزل بسیار به صرفه و مقرون می‌باشد و نسبت به پرستارهای سالمندی که به صورت شخصی کار می‌کنند قیمت بسیار پایین‌تری برای کار در منزل شما دارند. و همچنین این افراد وظیفه خود را به درستی و در اسرع وقت به انجام می‌رسانند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت پرستار سالمند در منزل در شهر کرج با شماره تماس‌های ما که در سایت می‌باشند تماس بگیرید تا اطلاعات کامل در اختیار شما قرار بگیرد.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

اکثر خانواده‌هایی که دارای مشغله کاری زیادی هستند و هم مرد و هم زن شاغل هستند. و از صبح تا بعد از ظهر در ادارات به سر می‌برند، توانایی مراقبت و نگهداری از پدران و مادران خود را که سالمند شده‌اند ندارند. و مجبورند برای نگهداری آنها از پرستار استفاده کند.

آنها مجبورند برای نگهداری از سالمندان خود از پرستاران که در منزل به صورت شبانه روزی کار می‌کنند استفاده کنند. ولی پیدا کردن یک پرستار سالم و بسیار قابل اعتماد به کار دشواری برای آنها تبدیل شده است زیرا آنها علاوه بر اینکه فرد سالمند خود را باید به دست او بسپارند مجبورند که کل خانه را نیز به دست پرستار بسپارند به همین دلیل است که آنها مجبورند به دنبال یک پرستار بسیار قابل اعتماد و سالم باشند.

ولی شرکت تیک شهر پرستار این مشکل را برای شما خانواده‌های عزیز حل کرده است. این شرکت پرستارانی در اختیار دارد که می‌تواند به صورت شبانه روزی از سالمندان شما مراقبت کنند. و دغدغه پیدا کردن یک پرستار سالم و قابل اعتماد را برای شما به اتمام رسانده است شما دیگر نیاز نیست که به دنبال یک پرستار قابل اعتماد و سالم باشید.

زیرا شرکت پرستار افرادی را که در شرکت خود استخدام کرده است همه از افراد مومن و متعهد و قابل اعتماد می‌باشند. شما می‌توانید هم سالمندان و هم منازل خود را به دست آنها بسپارید شما می‌توانید برای دریافت پرستار برای نگهداری از سالمند به صورت شبانه روزی به دفاتر خدماتی ما که در سراسر تهران می‌باشند مراجعه کنید تا همکاران ما که در آنجا مشغول به فعالیت هستند خدمات لازم را به شما ارائه دهند.

موارد ضروری در برخورد با پرستار سالمند در منزل

وقتی قراره پرستار سالمند در منزل پیدا کنید، حتما به جنسیت پرستار دقت کنین، امکان داره سالمند با پرستار جنس مخالف احساس راحتی نکنه و باهاش همکاری نکنه.

هر تعداد افرادی که قراره خونه بمونن و با سالمند زندگی کنن، بگین.

اگه دوربین مدار بسته نصبه، به پرستار سالمند اطلاع بدید.

اگه سالمند بیماره، در مورد نوع بیماری، داروها، غذاهایی که نباید مصرف کنه و ضرر داره با پرستار در میون بذارین.

اجازه بدین،سالمند تون با پرستار، برای گردش و تفریح روزانه، به بیرون از خونه برن.

شماره تلفن‌های ضروری رو یادداشت کنین تا پرستار در مواقع ضرور، بتونه تماس بگیره.

به پرستار سالمند خوب احترام بذارید             

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا