09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

تزریقات در منزل

تزریقات در منزل

تزریقات در منزل امروزه به یکی از نیازهای بشر تبدیل شده است. مشکلات جسمانی، ترافیک، مشغله های زندگی و … باعث شده است که افراد نتوانند حتی برای تزریقات جزئی نیز به مراکز درمانی مراجعه کنند. به همین دلیل پرستارانی را می توان استخدام کرد که تزریق آمپول در منزل یا هر نوع تزریق دیگری را انجام داد. استفاده از این خدمات در شهرهای بزرگ خصوصا کلان شهر تهران رواج بسیاری دارد. برای درخواست پرستار می توانید روی کمک شرکت پرستاری تیک شهر حساب باز کنید.

لطفا جهت دریافت خدمات سرم تراپی در منزل  و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تزریقات در منزل تهران

با افزایش ویروس و میکروب در شهر تهران مراجعه به مراکز درمانی برای انجام تزریقات می تواند زمینه ساز ابتلا به بسیاری از بیماری ها شود. به همین دلیل برای جلوگیری از ابتلا به انواع ویروس و عفونت ها باید از خدمات تزریقات در منزل استفاده کرد. البته این نکته را نیز باید مورد توجه قرار دهید که تزریقات باید توسط کادری حرفه ای و باتجربه انجام شود تا کیفیت مطلوبی به شما ارائه گردد.

هزینه تزریقات در منزل

تزریقات زمان زیادی نمی برد ولی هزینه تردد از مشتری دریافت می گردد. با این وجود هیچ شرکتی قیمت ثابتی برای این پروسه ندارد. شما می توانید به صورت شخصی پرستار برای تزریقات اعزام کنید و یا توسط شرکت های پرستاری این کار را انجام دهید. بهترین و تضمینی ترین راهکار برای تزریقات تماس با شرکت پرستاری است. شرکت پرستاری تیک شهر می تواند از طریق تماس تلفنی هزینه ها را به شما اعلام کند.

انواع تزریقات در منزل

تزریقات محلول های مختلفی را شامل می شود و از طرق مختلفی وارد بدن می گردد. در زیر انواع تزریقات را به شما معرفی خواهیم کرد:

تزریق عضلانی

تزریق عضلانی به زیر بافت جلد انجام می شود. این روش برای مواقعی که داروی تجویزی قابلیت گوارشی نداشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد. پرستار برای تزریق این نوع آمپول باید دقت بالایی به خرج دهد و بسیار ماهر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

تزریق زیر جلدی

یکی دیگر از تزریقاتی که پرستار باید در آن تخصص داشته باشد، تزریق زیر جلدی است. از این روش تزریق جهت تشخیص حساسیت به کار برده می شود. پرستاران حرفه ای تزریق زیر جلدی را اغلب از سطح میانی ساعد، بالای سینه و مواردی از این قبیل انجام می دهند.

تزریق وریدی

از روش تزریق وریدی برای داروهایی که قابل خوردن نیست استفاده می شود. تزریق رمدسیویر، متوکاربامول و … از جمله داروهایی است که به روش وریدی به بدن شما تزریق می گردد.

تزریق داخلی مفصلی

در برخی موارد مفاصل بیمار بر اثر بیماری هایی همچون آرتروز آسیب دیده است. در این حالت تجویز دارو باید از داخل مفاصل صورت گیرد. با توجه به پیچیدگی و حساسیت این تزریق باید از افراد حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید. شرکت پرستاری تیک شهر بهترین افراد را برای انجام تزریقات در منزل به شما معرفی خواهد کرد.

سونداژ

برخی از بیماران در تحرک و یا نگه داشتن ادرار مشکل دارند. در این حالت پزشک تشخیص می دهد که باید به بیمار سونداژ متصل گردد. سونداژ کار راحتی نیست و عدم تسلط در آن می تواند به بیمار آسیب برساند. به همین دلیل شرکت های پرستاری این کار را برعهده می گیرد.

تزریقات در منزل برای چه کسانی مناسب است؟

در واقع تمامی افرادی که به درخواست پزشک نیاز به تزریقات دارند می توانند از این خدمات استفاده کنند. بسیاری از افراد برای تزریقات به مراکز درمانی مراجعه می کنند. ولی این کار زمان زیادی از شما می گیرد و از طرفی نمی توان روی تخصص هر فرد حساب باز کرد. بنابراین افرادی که برای وقت و زمان خود ارزش قائل هستند می توانند از پرستاران حرفه ای تیک شهر برای انجام این کار کمک بگیرند.

وصل کردن سرم در منزل

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که مدت زمان زیادی را برای وصل کردن سرم در مراکز درمانی و بیمارستان ها بستری باشید. از طرفی بیمارستان محیطی آلوده و پر از ویروس و باکتری است که زمینه را برای ابتلای سالمند و همراه به انواع بیماری ها فراهم می کند. در نتیجه شما می توانید از پرستار در منزل درخواست کنید که در خانه شما سرم را متصل کند. در نتیجه اگر شما نیز نیاز به سرم دارید تنها کافیست با پرستاران تیک شهر تماس بگیرید.

مزایای تزریقات در منزل

تزریقات در منزل مزایای بسیاری دارد که به شرح زیر می باشد:

تزریق در منزل شما را از تردد در خیابان و اتلاف وقت در ترافیک های تهران نجات می دهد. در نتیجه با این کار شما از اتلاف وقت جلوگیری خواهید کرد.

با این کار شما نیازی به مراجعه به مراکز درمانی ندارید و پروسه تزریقات در محیطی امن و بهداشتی انجام می پذیرد.

تزریق در منزل برای افرادی که در تحرک مشکل دارند رفاه و آسایش را به ارمغان خواهد آورد.

همچنین شما با بهره گیری از تزریق در منزل تیک شهر از اعتبار و تخصص پرستاران مطمئن خواهید شد.

تزریقات در منزل برای بانوان و کودکان

معمولا خانم ها و کودکان از بیمارستان ها فراری هستند. برای انجام تزریقات خانم ها و کودکان باید پرستار رفتاری حرفه ای و مناسب داشته باشد. از طرفی بهتر است که برای این کار از پرستاران خانم کمک بگیرید. زیرا خانم ها رفتاری مهربان تر دارند و می توانند ارتباط صمیمی تری با کودک برقرار کنند. شما نیز می توانید مناسب با نیاز و خواست خود پرستار را از تیک شهر درخواست کنید.

تزریقات در منزل با تیک شهر

شرکت پرستاری تیک شهر مهارت های مختلفی را استخدام می کند تا به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه دهد. وصل کردن سرم و آمپول زدن از جمله تخصص و مهارت های پرستاران تیک شهر به شمار می رود. این افراد می توانند به افراد با هر سنی خدمت دهی کنند. برای درخواست تزریقات در محل کار و یا منزل با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا