09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

کاردرمانی در منزل

کاردرمانی در منزل

هنگامی که شما در سلامت کامل به سر می برید انجام برخی از کارها همچون غذا خوردن، لباس پوشیدن، خوابیدن و بیدار شدن و … آسان و راحت است. ولی مشکلاتی مانند کهولت سن، سکته، آسیبات ورزشی و مواردی از این قبیل می تواند انجام حتی ساده ترین کارهای روزانه را برای افراد سخت و غیر ممکن کند. کاردرمانی در منزل مانند فیزیوتراپی در منزل بهترین روش برای بهبود شرایط جسمی و روحی افراد می باشد. اگر شما نیز در منزل افرادی با این مشخصات سراغ دارید برای بهبود وضعیت نیازی به خروج از منزل نیست. بلکه این افراد می توانند از طریق تماس تلفنی این خدمات  و خدمات پرستار در منزل دریافت کنند.

لطفا جهت دریافت خدمات کاردرمانی در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

کار درمانی چیست؟

کاردرمانی شاخه ای از علم پزشکی است که برای بهبود بیماران روحی و جسمی مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه ریزی های درمانی این شاخه در جهت بازتوانی بیمار و دستیابی به استقلال انجام می شود. پرستاران و پزشکان بخش بازتوانی با استفاده از ورزش ها و روش های مختلف سعی در از بین بردن انواع بیماری های روحی و جسمی و بازگرداندن آن ها به حالت اول را دارد.

کار درمانی کودک در منزل

کار در مانی می تواند مشکل گفتاری و یا عدم یادگیری کودک را از بین ببرد. برخی از کودکان به دلیل مشکلات مادرزادی و یا حوادث قادر به انجام حرکت و یا کارهای روتین نیستند. در این حالت مشاوره و کاردرمانی در منزل کاربرد بسیاری دارد. درمانگران برای رفع مشکلات فرزندان شما به خانه مراجعه کرده و با روش های تخصصی آینده درخشان تری را به کودکانتان هدیه می دهند. در برنامه درمانگران شرایطی فراهم می شود که کودک بتواند از تمامی استعداد و انرژی خود استفاده کند.

کاردرمانی بزرگسالان در منزل

کار درمانی بزرگسالان برای افرادی که به دلیل بیماری های مادرزادی و یا آسیبات خاصی دچار مشکلات ذهنی و یا حرکتی می شوند به کار می رود. انجام حرکات درمانی کمک می کند که مهارت های حرکتی آن ها همچون لباس پوشیدن، راه رفتن، غذا خوردن و … بهبود پیدا نماید. صدمات ضربه ای به نخاع، مشکلات یادگیری، مشکلات رفتاری، آسیب های ارتوپدی، فلج مغذی و … از جمله مشکلاتی است که می توان درجه آن را با استفاده از کاردرمانی کاهش داد. به عبارتی کاردرمانی برای نگهداری از سالمندان ضروری است. درمانگران تیک شهر می توانند این کار را برعهده بگیرند.

کاردرمانی در منزل
کاردرمانی در منزل

هدف از کاردرمانی در منزل چیست؟

جلوگیری از معلولیت، افزایش سطح علمی جامعه، توانبخشی افراد معلول، کمک به برخی از بیماری های خاص و … از جمله اهدافی است که کاردرمانی بر آن تاکید دارد. در حال حاضر بسیاری از جلسات کار درمانی به صورت گروهی در مراکز خاص برگزار می گردد. ولی همشهریان تهرانی برای راحتی بیشتر و جلوگیری از اتلاف وقت در ترافیک می توانند این کار را در خانه انجام دهند.

کاردرمانی در منزل در تهران

مراجعه به مراکز کاردرمانی و شرکت در جلسات گروهی زمان بر است و شما تا رسیدن به این مراکز باید مدت زمان زیادی را در ترافیک تهران سر کنید. ولی با بهره گیری از خدمات کاردرمانی در منزل شما نیازی به خروج از خانه ندارید و پرستاران با مراجعه به خانه شما این پروسه را انجام می دهند. شرکت پرستاری تیک شهر دارای درمانگران بسیار حرفه ای هستند که باتجربیات خود بهترین روش درمان را برای عزیزان شما در پیش می گیرند.

کاردرمانی جسمی در منزل

کاردرمانی جسمی در منزل با استفاده از یکسری ورزش های کششی و تقویت عضلانی انجام می شود. هر چه این ورزش ها و درمان ها حرفه ای تر صورت گیرد، بهبودی بیشتری نصیب عزیزان شما می شود. در زیر به برخی از روش های کاردرمانی در خانه اشاره می کنیم:

انجام حرکات ورزشی با استفاده از دستگاه راحت تر و بهتر است.

ابزارهای مکانوتراپی قدرت عضلات بیمار را افزایش داده و حرکت را برای آن ها سریع تر خواهد کرد.

تکنیک کاردرمانی رفلکس های پاتولوژی را کنترل می کند.

کاردرمانی ذهنی در منزل

در حال حاضر بسیاری از افراد به دلیل مشغله ها و مشکلات روزمره خود بخشی از حافظه خود را از دست می دهند و یا با مشکلاتی همچون عدم تشخیص رنگ روبرو می شوند. برای رفع این مشکل درمانگران راهکارهای متعددی را در پیش می گیرند که در زیر به آن اشاره می کنیم:

تقویت حافظه و از بین بردن مشکلات ذهنی با استفاده از تمرینات ورزشی یکی از ساده ترین روش کاردرمانی در منزل به شمار می رود.

تقویت حافظه با استفاده از حل تمرین و ساختن پازل نیز از دیگر راهکارهایی است که در کاردرمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین درمانگران برای بهبود وضعیت برخی از افراد روش یادداشت و نت برداری را پیشنهاد می کنند.

بهترین درمانگران چه ویژگی هایی دارند؟

در وهله اول درمانگران باید در کار خود بسیار حرفه ای باشند و از تجربیات و دانش خود در این زمینه بهره ببرند. همچنین دلسوزی، رفتاری محترمانه، وقت شناسی، وظیفه شناسی و … نیز از دیگر ویژگی های درمانگران به شمار می رود. شرکت پرستاری تیک شهر در صورت عدم رضایت از نیروی اعزامی فرد دیگری را به خانه شما اعزام خواهد کرد.

هزینه کاردرمانی در منزل

پرستار در هنگام شروع جلسات کار درمانی ابتدا بیمار را معاینه کرده و بر اساس مشکل تعداد جلسات را تعیین می کند. هزینه هر جلسه بر اساس آدرس محل، کیفیت کارکرد، دستمزد پرستار، وضعیت بیمار و مواردی از این قبیل مورد محاسبه قرار می گیرد. شرکت پرستاری تیک شهر به صورت حرفه ای پروسه کاردرمانی در منزل را انجام می دهد. هزینه کاردرمانی در منزل در تیک شهر از طریق تماس تلفنی قابل استعلام می باشد.

کاردرمانی در منزل با تیک شهر

شرکت پرستاری تیک شهر برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خدمات متنوعی را ارائه می دهد. کاردرمانی نیز از جمله خدماتی است که در لیست تیک شهر قرار دارد. این شرکت پرستارانی حرفه ای در زمینه کاردرمانی در منزل دارد که با قدرت توانبخشی بالای خود بسیاری از مشکلات جسمی و روحی همشهریان تهرانی را از بین می برد. شما نیز می توانید این درمانگران تیک شهر برای بهبود وضعیت بیماران خود بهره ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا