09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

09108662191 - 09101850061 - 09101850071 - 02166901568 - 02166912284

درمان زخم بستر در منزل

درمان زخم بستر در منزل

زخم بستر مشکلی رایج در بین سالمندان و بیمارانی است که از نظر تحرکی مشکل دارند. این مشکل دردناک است و اگر به درستی به آن رسیدگی نشود باعث عفونت و در نهایت مرگ می شود. برای درمان زخم بستر نمی توان به مراکز درمانی مراجعه کرد و باید در خانه این بیماری را درمان نمود. درمان زخم بستر در منزل باید به صورت مرتب صورت گیرد. پرستاران تیک شهر می توانند این کار را برعهده بگیرند و با مراقبت های به موقع و اصولی زخم بستر را در بیماران شما از بین ببرند.

لطفا جهت ارسال پرستار جهت  درمان زخم بستر در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

درمان زخم بستر در منزل در تهران

همان طور که می دانید جمعیت افراد مسن در جامعه رو به افزایش است. به همین دلیل نیاز به پرستار سالمند درخواستی چندین برابر خصوصا در شهر تهران دارد. همچنین با توجه به شرایط گرانی در این شهر تمامی اعضای خانواده ناچار به کار کردن در خارج از منزل می شوند. در این حالت رسیدگی شبانه روزی به بیماران و سالمندان برای افراد مقدور نیست. شرکت پرستار تیک شهر با اعزام پرستار سالمند و بیمار مشکل شهروندان تهرانی را برای نگهداری از عزیزانشان برطرف کرده است.

هزینه درمان زخم بستر در منزل

درمان زخم بستر در منزل نیاز به تجهیزات و زمان دارد. به همین دلیل هزینه آن بر اساس عمق زخم ها و مرهم استفاده شده تعیین می گردد. از طرفی برخی از زخم ها دچار عفونت شده است و برای درمان آن باید ابتدا عفونت را از بین برد و سپس زخم را درمان کرد. به طور کلی ترمیم زخم بستر هزینه ثابتی ندارد. شرکت پرستاری تیک شهر از بهترین داروها برای درمان زخم بستر استفاده می کند. برای اطلاع از هزینه درمان زخم بستر در منزل با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

پرستار زخم بستر

گاهی زخم بستر به مرحله ای می رسد که برای درمان آن باید روش جراحی را به کار برد. معمولا افراد هنگامی دچار زخم بستر می شود که قادر به راه رفتن و تحرک نیستند. به همین منظور امکان مراجعه آن ها به بیمارستان و مراکز درمانی وجود ندارد. درمان زخم بستر در منزل یکی از بهترین خدماتی است که تیک شهر به همشهریان تهرانی ارائه می دهد. همچنین پرستاران می توانند در کنار درمان زخم بستر به سایر کارهای بیمار و سالمند نیز رسیدگی نمایند.

درمان زخم بستر در منزل
درمان زخم بستر در منزل

پانسمان زخم بستر در منزل

زخم بستر به گونه ای است که باید به صورت مرتب پانسمان در منزل آن را تعویض کرد. زخم بستر بسیار دردناک است و عدم تعویض پانسمان می تواند باعث بیماری های عفونی و ابتلا به ویروس و قارچ شود. در نتیجه نیاز به افرادی است که هر روز در وعده های مشخص پانسمان زخم عزیزان شما را تعویض کنند. تیک شهر می تواند بهترین پرستاران را برای درمان زخم بستر به خانه شما اعزام کند.

درمان زخم بستر شامل چه خدماتی می شود؟

تعویض به موقع پانسمان زخم

استفاده از بهترین مرهم برای زخم

برداشتن فشار از روی زخم

جلوگیری از عفونت و ویروس

تغذیه مناسب برای بیمار

پانسمان کردن زخم بستر

زخم بستر در واقع زخم هایی است که در بخش های خاصی از بدن که به صورت طولانی مدت با زمین در ارتباط است شکل می گیرد. این زخم ها در ابتدا زخمی هستند و به مروز عمق بیشتری پیدا می کنند. پانسمان کردن زخم بستر از انتشار این زخم ها و عفونت جلوگیری می کند. از طرفی این زخم ها باید هر روزه و با اصول خاصی تعویض گردد. زیرا باز ماندن زخم ها باعث آلودگی و در نهایت عفونت می شود. در نتیجه بهتر است برای این کار از یک فرد باتجربه کمک بگیرید.

نحوه درمان زخم بستر

برای درمان زخم بستر در منزل باید ابتدا فشار را از روی ناحیه زخم بردارید. بنابراین در صورت امکان نحوه خوابیدن بیمار را تغییر دهید و یا با استفاده از پنبه و یا بالشتک های نرم از تماس زخم با زمین جلوگیری کنید. برای بهبود زخم ها باید ابتدا محل زخم را شستشو داده و ضدعفونی نمایید. پس از تمیز شدن زخم ها از پمادهای مخصوص و یا داروهای گیاهی استفاده کرده و با پانسمان روی زخم را بپوشانید. در این صورت زخم آسیبی ندیده و عفونت نخواهد کرد. در برخی موارد نیاز است که بیمار تا زمان بهبودی از داروهای چرک خشک کن و آنتی بیوتیک استفاده کند. البته زخم های بستر به خوبی باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد. برخی از زخم ها می بایست با استفاده از جراحی ترمیم گردد تا عفونت آن ها از بین برود.

درمان زخم بستر در سالمندان

همه ما در تمامی طول روز حتی در زمانی که در خواب عمیق هستیم چند باری موقعیت خود را تغییر می دهیم. زیرا ماندن طولانی مدت بر روی قسمت خاصی از بدن آسیباتی را به دنبال دارد. ولی سالمندان و یا افراد قطع نخاع که در تحرک مشکل دارند به مرور دچار زخم بستر می شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد پرستارانی را استخدام می کنند که با رسیدگی و مراقبت از این مشکل جلوگیری کنند. همچنین تعویض روتختی، ملحفه ها، لباس سالمند و به طور کلی رعایت بهداشت از جمله نکاتی است که مانع از ابتلا به زخم بستر در سالمندان می شود.

درمان زخم بستر در منزل با تیک شهر

زخم بستر برای بیماران بسیار آزار دهنده است و عدم درمان به موقع و اصولی آن منجر به عفونت و بیماری های دیگر می شود. به همین دلیل برای درمان زخم بستر می بایست از افراد حرفه ای کمک گرفت. در صورت عدم تخصص پرستار در زمینه زخم بستر ممکن است این بیماری عود کرده و یا پروسه درمان طولانی مدت شود. شرکت پرستاری تیک شهر برای درمان زخم بستر در منزل از پرستاران حرفه ای و متخصص در این امر کمک می گیرد تا پروسه درمان در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت ارسال پرستار و مراقبت از سالمند در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان

شماره تماس پشتیبانی

اگر شرایط تماس گرفتن ندارید، می توانید با ارسال فرم خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

پیمایش به بالا